FANDOM

Wyspa Nuts to jedna z 34 wysp otaczających Whole Cake Island i część głównego terytorium załogi Big Mom znanego jako Totto Land. Władzę nad nią sprawuje Charlotte Amande, minister orzechów (ナッツ大臣 Nattsu Daijin). To trzecia wyspa na tajnej drodze rodziny Charlotte do Whole Cake Island.

Wygląd

Peanuts Town

Peanut Town

Peanuts Town.

Peanuts Town (ピーナッツタウン Pīnattsu Taun) to miasto ulokowane na wyspie Nuts. Architektura miasta oparta jest na fistaszkach, a mieszkańcy noszą kapelusze w kształcie orzechów.

Historia

W ciągu ostatnich 62 lat wyspa Nuts stała się częścią terytorium załogi Big Mom znanego jako Totto Land, a jej wygląd został zmieniony, dzięki mocom Charlotte Linlin i Streusena (dokładniej mocy Dusz-Duszowocu i Kuch-Kucharzowocu).

W pewnym momencie Charlotte Amande objęła stanowisko ministra wyspy.

Fabuła

Gdy rozniosła się wieść o ślubie Sanjiego i Pudding, mieszkańcy wyspy Nuts świętowali i rozmawiali o gościach zaproszonych na przyjęcie herbaciane Big Mom.

Big Mom Attacks Peanuts Town

Big Mom atakuje wyspę Nuts.

Po ucieczce Thousand Sunny, rozszalała Big Mom została zwiedziona zapachem z wyspy Nuts. Ignorując błagania Perospero, zaatakowała wyspę. Minister Amande próbowała przekonać matkę, by nie niszczyła jej terytorium, lecz bezskutecznie. Podczas tego chaosu na wyspie zjawił się Luffy, który uciekł z Mirro-World, trzymając Brûlée. Amande i Perospero ruszyli za nim w pogoń, by ten zostawił ich siostrę, a Big Mom rzuciła się na niego, żądając tortu.

Luffy uciekł z powrotem do Mirro-World, a Big Mom opuściła wyspę, zostawiając zgliszcza. Po tym wydarzeniu mieszkańcy zaczęli kwestionować wartość "ochrony" Imperatora.

Ciekawostki

  • Fistaszkowa struktura z cylindrem może być nawiązaniem do Mr. Peanutsa, maskotki firmy Planters, zajmującej się przetwarzaniem orzechów.

Nawigacja