FANDOM

Wzmocnienie Guard Point to jedna z 4 form przy użyciu Rumble Balla, a po przeskoku jedna z 6 naturalnych form.

Opis

Chopper w formie Guard Point ma furto bardzo gęste i obejmuje całe ciało pozostawiając tylko głowę i nogi. Chopper przypomina porośniętego Chia Pet w tej formie. Z tego futra, Chopper jest w stanie wytrzymać przed większością ataków z tym niczym nieprzenikniona tarcza. Oznacza to, że każdy atak, który jest zbyt silny dla futra może uszkodzić Choppera nawet gdy jest on w tej formie.

Chociaż ta forma zdolności obronne są wysokie, to nie wydaje się, aby umożliwić Chopper wykonać jakikolwiek atak. Tak więc w celu ataku, Chopper musi się zmienić na inną formę. Jednak w anime pokazano że Chopper potrafił atakować w tej formie. Za pomocą tej formy Chopper za pomocą gęstego futra atakuje przeciwnika jak duży owłosionych poruszającego głaz. Chopper w anime użył tego Ataku przeciw Hockera.

Po dwóch latach Punkt Osłony znacznie wzrosły w wielkości takie, że to było na tyle duże, aby chronić Thousand Sunny z uderzeniem macki Krakena. Tak jak w przypadku innych jego form, Chopper jest już w stanie przekształcić w tej formie bez użycia Rumble Balla. Chociaż Chopper użył Rumble Balla przekształcić przeciwko Krakena w mandze, to zostało następnie potwierdzone za błąd. Kiedy Chopper użył do ochrony przed Krakena, było wyraźnie większe niż kiedy. Kiedy Franky był w ciele Choppera to odrazu przeszedł do tej formy bez jego woli. Obecnie nie wiadomo, czy było to spowodowane że Chopper ma większą kontrolę nad swoim ciałem niż Franky, czy Chopper jest już w stanie swobodnie kontrolować wielkość transformacji.

Galeria

Nawigacja