FANDOM

Wzmocnienie Jumping Point to jedna z siedmiu form Ludź-Ludziowocu i jedna z 4 form pod działaniem Rumble Balla. Podczas przeskoku Jumping Point i Arm Point połączyli w jedną formę bez użycia Rumble Balla który nazywa się Kung Fu Point.

Opis

Chopper zachowuje nogi renifera w podobnej do ludzkiej postaci, który pozwala mu skakać na duże odległości. Jego możliwości skoki są tak wysokie, że nawet Sanji (który u siebie posiada wielką moc skoków) był pod wrażeniem widząc jak Chopper wykorzystuje tą formę. Forma ta jest idealna do unikania ataków przeciwnika, pozwalając Choppera unikąć ich skacząc wysoko w powietrze. Odległość, z której może skoczyć Chopper w powietrze w tej formie może być dość zadziwiające, że to może dać mu ogromną przewagę w wysokości przed przeciwnikami. Jednak pomimo swoich możliwości skoków, forma jest stosunkowo bezużyteczne przeciwko wrogom, które mogą poruszać się w powietrzu. Ponadto do tej pory Chopper nie posiada żadnych ataków, że może on wykonywać w tej formie. Ta forma najczęściej była używana wyłącznie do celów tylko unikania ataków. Chopper musi się zmienić na inną formę żeby zaatakować wroga.

Nawigacja