FANDOM

Wzmocnienie Monster Point to jedna z dziewięciu transformacji Ludź-Ludziowocu, które opanował Chopper oraz jedyna forma, która po przeskoku wymaga Rumble Balla.

Opis

Monster Point to najsilniejsza forma Choppera. Jest połączeniem większości jego przemian przed przeskokiem czasowym, posiada postawę Heavy Point, siłę Arm Point, szybkość Walk Point, rogi Horn Point, nogi Jumping Point i futro Guard Point, jest także wielokrotnie większy od którejkolwiek formy. Jego rozmiary sprawiają, że jest większy od wielu wysokich przeciwników (np. był większy od Bartholomew Kumy).

Wyjątkowe w tej wersji są także ręce Choppera, na dłoni powstają czarne kopyta w kształcie palców. Żeby Chopper osiągnął tę formę, musiał w ciągu 6 godzin zjeść 3 Rumble Balle. Istniały jednak dwie wady tej formy: po pierwsze, Chopper tracił świadomość, gdy korzystał z niej i był w ten sposób zagrożeniem nie tylko dla wrogów, ale też i dla przyjaciół. Po drugie, do korzystania z niej potrzebne są ogromne nakłady energii, przez co po użyciu tej formy Chopper musi odpoczywać długi czas.

Po przeskoku, Chopperowi udało się opanować tą formę. Dodatkowo, do użycia Monster Point potrzebuje on już tylko jednego Rumble Balla i może z niej korzystać dłużej, niż przez trzy minuty. Mimo to, Chopper musi wciąż wykorzystywać dużo energii w tej formie.

Nazwa

Początkowo ta forma Choppera nie miała nazwy, nazywano go "potworem". W japońskiej wersji gry One Piece: Unlimited Adventure nazwano ją przeciążony Chopper (暴走チョッパー Bōsō Choppā). Po przeskoku Chopper nazwał tę formę Monster Point (怪物 强化 (モンスター ポイント) Monsutā Pointo).

Historia

Pierwsza przemiana Choppera w Monster Point miała miejsce jeszcze na wyspie Drum. Renifer nie pamiętał, co tak naprawdę się działo, ale Kureha powiedziała, że zniszczył prawie całe miasto. Chopper obiecał doktorce, że więcej nie użyje tej techniki.

Jednak, później w walce z Kumadori z CP9 był zmuszony ją wykorzystać, by przeżyć. Po pokonaniu przeciwnika, Chopper zaczął bezmyślnie wspinać się na budynek i powstrzymało go dopiero rzucenie do wody przez Franky'ego.

Przed przeskokiem, Chopper użył Monster Point ostatni raz w walce z Bartholomew Kumą i Sentoumaru. Mimo ogromnej siły i rozmiarów, został jednak pokonany i odrzucony mocą owocu Kumy. Podczas dwóch lat treningów Słomkowych, opanowywał tę formę.

Po przeskoku

Po dwóch latać przerwy, Chopper był w stanie panować nad Monster Pointem.

Gdy Franky przejął ciało Choppera, nie był w stanie zapanować nad Monster Point i musiał zostać powstrzymany przez Luffy'ego.

Techniki

Nawigacja