FANDOM

Wzmocnienie Walk Point to jedna z podstawowych form Choppera, podczas której wraca do swojej naturalnej postaci renifera, wykorzystywana jest głównie do ułatwienia szybkiego biegu.

Opis

Będąc jego pierwotnej postaci to jest najwyraźniej jedyną formą który faktycznie widać jak Chopper dorasta. Pomimo zwierzęcej fizjologi i braku ludzkich strun głosowych Chopper jest w stanie przemawiać ludzką mową w tej postaci. Podczas Walki Chopper zwykle wykorzystuje tą formę do biegania w polu bitwy by uniknąć ataku wroga lub w inny sposób. Tylko w tej formie Chopper przypomina faktycznego renifera. Forma ta pozwala mu także na łatwiejsze śledzenie swoich przyjaciół lub wrogów, dzięki silnemu reniferowemu zmysłowi węchu. Jedyną rzeczą wyróżniającą go pośród innych reniferów, poza ubraniem, jest jego nietypowe dla tego gatunku zabarwienie nosa na kolor niebieski, który było dostrzegane głównie przez inne renifery. Również jego poroże wygląda inaczej niż u innych reniferów.

W wieku 9 lat ta forma była stosunkowo niewielka i przypominał zwykłego renifera. Miał krótki pysk i futro na ramionach. w wieku 15 lat ta forma jest bardziej dojrzałe, jego pysk jest dłuższy i sierści widocznym na ramionach. w wieku 17 lat ta forma drastycznie dojrzał i stał się bardziej podobna do jelenia. Jego poroże urosło i drastycznie się pogłębiło. Jego futro w tej postaci jest również szczególnie puszyste.

Galeria

Nawigacja