FANDOM

Wzrost-wzrostowoc – niekanoniczny diabelski owoc typu Paramecia, pozwalający władającemu na przyśpieszenie wzrostu roślin, stworzenie każdej znanej rośliny i kontrolowanie jej. Został zjedzony przez Binza.

Etymologia

  • Mosa to skrót od japońskiej onomatopei mosamosa, określającej szybki wzrost roślin.

Moce i słabe strony

Owoc pozwala na przyspieszenie wzrostu roślin, a następnie kontrolowanie ich. Aby korzystać z tego uprawnienia, władający musi być w środowisku, w którym występuje roślinność. Obecnie nie wiadomo, czy ten owoc stosuje się wyłącznie do roślin. Poza tym władający ma standardowe słabości diabelskich owoców.

Zastosowanie

Mosa Mosa no Mi in Action

Binz łapie Usoppa swoimi roślinami.

Binz wykorzystuje swoje zdolności w celu chwytania wrogów, obronie przed nimi i atakowania wrogów.

Techniki

  • Wzrost-wzrostowy taniec (モサモサダンス Mosa Mosa Dansu): Binz wykonuje taniec sprawiający, że rośliny rosną szybciej.
  • Wzrost-wzrostowe zniszczenie (モサモサ崩し Mosa Mosa Kuzushi): Binz wykonuje rozszerzoną wersję wzrost-wzrostowego tańca, by jeszcze bardziej przyśpieszyć wzrost roślin i zaatakować przeciwnika.

Nawigacja