FANDOM

Wiceadmirał Yamakaji[2] to oficer Marynarki i jeden z pięciu wiceadmirałów, którzy przeprowadzili Buster Call na Enies Lobby.

Wygląd

Yamakaji jest w zasadzie cały czas uśmiechnięty, nawet podczas przeprowadzania ataku Buster Call. Pali również cygara, tak jak Onigumo zwykle pali papierosy. Jego oczy są cały czas zamknięte, oraz nosi wyraźną brodę na całej długości twarzy. W Enies Lobby był widziany w pomarańczowym garniturze z ciemno czerwonym krawatem pod spodem i żółtą koszulą z fioletowymi kropkami. Od trzynastej piosenki początkowej, jego strój zmienia się. Jego garnitur jest teraz brązowy, krawat czarny a koszula jest żółta, ale z czerwonymi kropkami. Podobnie jak większość wyżej utytułowanych oficerów Marynarki, Yamakaji nosi standardowy płaszcz oficera w stylu peleryny.

Dwadzieścia lat wcześniej Yamakaji wyglądał w zasadzie tak samo, nie miał tylko swojej bujnej brody. Miał jedynie lekko zgolone włosy na swojej szyi. Jego garnitur był pomarańczowy, koszula biała, a krawat czerwony. Wtedy miał również płaszcz oraz czapkę oficera marynarki.

Osobowość

Jako członek Marynarki, Yamakaji ma silne poczucie sprawiedliwości. Ma spory szacunek wobec starszych oficerów i jest w szoku gdy Monkey D. Garp zostaje pokonany przez swojego wnuka Luffy'ego. Nie wiadomo jednak czy wierzy w moralną sprawiedliwość czy w sprawiedliwość absolutną.

Fabuła

Akt Enies Lobby

Yamakaji został pokazany w dwóch momentach podczas ataku i podczas nich nie wypowiedział ani słowa. W anime pojawił się w dodatkowym pokazie scen, jednak i tym razem nie wypowiedział ani słowa.

Akt Marineford

Yamakaji był widziany w kwaterach marynarki podczas podczas walki przeciwko załodze Białobrodego, przekazał wiceadmirał Tsuru by trzymała się z tyłu. Był świadkiem konfrontacji Luffy'ego z trzema Admirałami. Był w szoku, gdy Monkey D. Garp został pokonany przez swojego wnuka.

Umiejętności i moce

Jako wiceadmirał Marynarki, Yamakaji ma prawo dowodzić nad operacją Buster Call razem z czterema innymi wiceadmirałami. Ma również władzę nad żołnierzami niższej rangi w swoim oddziale.

Dominacja

Główny artykuł: Dominacja

Stwierdzono, że wszyscy wiceadmirałowie posiadają zdolność używania Dominacji[3], więc Yamakaji prawdopodobnie posiada tę umiejętność. Jednak dotychczas użycie nie zostało zaprezentowane.

Bronie

Yamakaji był widziany, dzierżąc katanę podczas Bitwy o Marineford. Jednakże nie widzimy go by walczył przy jej użyciu.

Główne walki

Pozostałe wystąpienia

Gry wideo

Wystąpienia jako wsparcie

Ciekawostki

  • Yamakaji (山火事) oznacza "pożar lasu".

Przypisy

  1. One Piece Blue Deep: Characters World - Strona 194, Urodziny Yamakijiego ujawnione.
  2. One Piece Yellow: Grand Elements - Strona 153, Imiona Yamakajiego i pozostałych wiceadmirałów Buster Call zostają ujawnione.
  3. One Piece Manga — Tom. 60 Rozdział 594, doktor Fishbonen stwierdza, że Dominacja jest mocą, której używają wszyscy wiceadmirałowie.

Nawigacja