FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Yoru czyli Noc to jeden z najsilniejszych mieczy na świecie. To jeden z 12 mieczy rangi Saijou-Oowazamono i "czarne ostrze" (黒刀 Kokutō). Obecnym właścicielem ostrza jest Dracule Mihawk.

Wygląd

Kokutou Yoru

Szkice Mihawka i Yoru.

Yoru to długi, zdobiony miecz. Rękojeść jest koloru złotego, a samo ostrze ma kolor ciemno szary.

Możliwości

Techniki

Mihawk slash

Pozioma wersja Błysku Czarnego Ostrza.

  • Błysk Czarnego Ostrza (黒刀一閃 Kokutō Issen): Mihawk wykonuje potężne cięcie swoim ostrzem, które niszczy wszystko na swojej drodze. Pionowa wersja tego ataku została użyta na statku Kriega, a pozioma na Luffym. Cięcie w kierunku Słomkowego nie dotarło do celu, jednak zdołało przeciąć ogromną górę lodową w poprzek. Atak ten nazwany jest tylko w grze One Piece: Gigant Battle.

Kokuto Arahoshi

Dzika Gwiazda Czarnego Ostrza.

  • Dzika Gwiazda Czarnego Ostrza (黒刀荒星 Kokutō Arahoshi): Mihawk skacze, a następnie spada na przeciwnika, stojąc na swoim ostrzu. Atak ten został po raz pierwszy użyty na Luffym. Technika nazwana jest tylko w grze One Piece: Gigant Battle. Pojawia się też w One Piece: Pirate Warriors.

Kokuto Saku

Nów Czarnego Ostrza.

  • Nów Czarnego Ostrza (黒刀朔 Kokutō Saku): Technika kontrująca. Mihawk czeka na atak przeciwnika, trzymając swoje czarne ostrze oburącz za plecami. Gdy wróg w końcu zaatakuje, Jastrzębiooki wykonuje potężne cięcie w dół. Po raz pierwszy technika została użyta do zablokowania Gum-Gumowej Odrzutowej Bazooki Luffy'ego. Słomkowy zdał sobie sprawę, że jeśli zaatakuje Mihawka, straci ręce, więc wycofał się i wycelował w ziemię, sprawiając, że Jastrzębiooki spudłował. Technika nazwana jest tylko w grze One Piece: Gigant Battle.
Mihawk Attacks Luffy

Półksiężyc Czarnego Ostrza.

  • Półksiężyc Czarnego Ostrza (黒刀弧月 Kokutō Kogetsu): Mihawk atakuje przeciwnika z ogromną prędkością. Jest to cięcie silniejsze od zwykłego ataku. Sprawia, że powietrze wokół staje się ostre niczym miecz, lecz nie działa na długie dystanse. Atak ten został po raz pierwszy użyty na Luffym. Technika nazwana jest tylko w grze One Piece: Gigant Battle.

Chi wo Hau Zangeki

Pełzające Cięcie.

  • Pełzające Cięcie (地を這う斬撃 Chi o Hau Zangeki): Mihawk wykonuje niskie cięcie na daleki dystans. Atak ten z łatwością przecina stal. Po raz pierwszy atak został użyty na Luffym, lecz zablokował go Mr. 1, otrzymując spore obrażenia, które poraniły jego stalowe ciało. Technika nazwana jest tylko w grze One Piece: Gigant Battle.

Nawigacja