FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Yosaku i Johnny są starymi przyjaciółmi i partnerami Roronoa Zoro w polowaniach na piratów.

Wygląd

Yosaku jest szczupłym mężczyzną o krótkich szarych włosach. Na głowie ma czerwony ochraniacz z blaszką. Nosi spodnie w kratę, a także miecz przypięty do pasa. Tatuaż pokrywa całe jego plecy.

Osobowość

Yosaku jest trochę tchórzliwy. Jednakże jest w stanie poświęcić się dla przyjaciół, co pokazał w walce z ryboludziami w Arlong Parku.

Historia

Yosaku podróżował razem z Johnnym po East Blue, zarabiając na życie zdobywaniem nagród za głowy piratów. Wiadomo, że spotkał Zoro, kiedy ten nie należał do załogi Słomkowych.

Fabuła

Saga East Blue

Akt Baratie

Załoga słomianych, a właściwie Usopp testując działo, zniszczył wyspę na której był Yosaku. Chorował wtedy na szkorbut i na niej wypoczywał. Opiekował się nim Johnny, który potem przybył na statek Słomkowych i chciał go zniszczyć. Załoga powiedziała mu, że myślała iż na wyspie nie ma ludzi i Johnny uspokoił się. Nami rozpoznała chorobę Yosaku i uleczyła go dając mu owoc. Razem popłynęli do restauracji Baratie, gdzie Luffy pokonał Kriega i zwerbował Sanjiego. Podzielili się na dwie grupy, ponieważ Nami ukradła statek słomków. Johnny popłynął z Zoro i Usoppem pierwszy, a Yosaku, Sanji i Luffy potem.

Nawigacja