FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Yubashiri, czyli Śnieżny Pęd był jednym z pięćdziesięciu mieczy Ryouwazamono. Roronoa Zoro dostał ten miecz od właściciela sklepu z ostrzami. Miecz ten był pamiątką rodzinną i najlepszym ostrzem w sklepie w Logue Town. Ippon Matsu oddał go Zoro, gdy zobaczył jego umiejętności i odwagę, jaką okazał przy sprawdzaniu klątwy Trzeciego Kitetsu.

Wygląd

Yubashiri Concept Art

Szkic koncepcyjny Yubashiri.

Yubashiri jest długim mieczem z czarną rękojeścią. Posiada złoty jelec w kształcie krzyża i kilka złotych elementów na rękojeści.

Historia

Właściciel sklepu w Logue Town przyniósł Yubashiri z zaplecza budynku i dał go Zoro stwierdzając że jest to pamiątka rodzinna. Pierwszy raz Roronoa używa go na Whiskey Peak przeciwko Baroque Works, a potem trzyma go regularnie w prawej ręce.

Yubashiri Rusted

Zniszczony Yubashiri.

Po podróży przez Whiskey Peak, Little Garden, Królestwo Drum, AlabastęJayę, Skypiea, Long Ring Long Land, Water 7 i Enies Lobby ostrze zostało zniszczone (zardzewiało) w walce z pułkownikiem Shuu. Roronoa przechowywał szczątki miecza w pokrowcu przy jego pasie do momentu w którym znalazł odpowiednie miejsce spoczynku dla Yubashiri. Osadza je w miejscu pochówku załogi Rumbowych i zastępuje je Shuusui.

Nawigacja