FANDOM

Załoga Rocksa to grupa piratów, która rządziła morzami 38 lat temu, przed nadejściem ery Gol D. Rogera.

Członkowie załogi

[v · e · ?]
Załoga Rocksa
Rocks D. Xebec (martwy) Edward Newgate (martwy) Charlotte Linlin Kaidou Shiki
John (martwy) Srebrny Topór Wang Zhi

Organizacja

Załoga została założona na wyspie piratów. Jej założyciele kierowali się chęcią zdobycia sławy i bogactwa. Według Sengoku członkowie załogi byli bardzo brutalni i nie wahali się zabijać w czasie kłótni nawet członków własnej załogi. Sprawiało to, że w załodze przeżywali tylko najsilniejsi. Oznacza to również, że załoga nie była ze sobą w przyjacielskich stosunkach.

Siła załogi

Rocks Pirates Members

Załoga Rocksa.

Siła załogi była na tyle duża, że poważnie zagrażała Globalnemu Rządowi, przez co ten zdecydował się wymazać jej działalność z historii. Jej członkami było trzech z czterech Imperatorów poprzedniej epoki. Gol D. Roger i Monkey D. Garp musieli połączyć siły, by ją pokonać.

Statek

Załoga posiadała przynajmniej jeden statek o ciemnych żaglach z napisem "ROCKS". Litera O stylizowana była na płonącą czaszkę. Galion przypominał truchło.

Historia

Rocks D. Xebec założył załogę, przebywając na wyspie piratów. Wkrótce stała się ona najsilniejszą grupą na morzach, zagrażając Globalnemu Rządowi.

38 lat temu załoga zaatakowała światowych arystokratów i ich niewolników na God Valley. Monkey D. Garp połączył siły z Gol D. Rogerem, by ją pokonać na dobre. Po tym incydencie Garp stał się znany jako "Bohater Marynarki".

Ciekawostki

  • Oda zapytany o to, czy Shakky ma jakieś związki z załogą Rocksa, odpowiedział, że za wcześnie na tego typu pytania.

Nawigacja