FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Załoga Sercowych to niesławna grupa piratów-nowicjuszy, która przybyła na archipelag Sabaody w tym samym czasie, co załoga Słomkowego Kapelusza dwa lata temu. Ich kapitan, Trafalgar D. Water Law, jest członkiem Najgorszej Generacji i byłym Królewskim Wojownikiem Mórz. Obecnie utworzyli przymierze ze Słomkowymi, rodziną Kouzuki i norkami, którego celem jest obalenie Kaidou, jednego z Czterech Imperatorów.

Członkowie załogi

[v · e · ?]
Załoga Sercowych
Trafalgar D. Water Law Bepo Jean Bart Shachi Penguin
Ikkaku Uni Clione
Powiązani
Sojusz Ninjo-Piracko-Minkowo-Samurajowy

Znani członkowie

Heart Pirates Members

Cała załoga Sercowych.

Załoga składa się z dwudziestu jeden członków. Wszyscy, prócz kapitana i nawigatora, noszą jasne stroje bojowe z symbolem załogi na lewej stronie klatki piersiowej. Gdy Jean Bart dołączył do załogi, nosił czarną koszulkę, którą założył po zdjęciu swoich niewolniczych ubrań. Po przeskoku nosi jednak ten sam strój, co reszta załogi. Strój ten przypomina ubrania noszone przez niewolników światowej arystokracji na Tequila Wolf, a jedyną różnicą jest kolor i symbol załogi. W załodze jest jedna kobieta.

Zdaje się, że Bepo, Shachi i Penguin są mistrzami sztuk walki, a kapitan załogi lekarzem pokładowym.

Siła załogi

Historia

Statek

Główny artykuł: Polar Tang

Załoga Sercowych pływa całkiem dużą łodzią podwodną w żółtym kolorze. Z boku okrętu namalowany został ich Jolly Roger wypełniony pomarańczowym kolorem. W środku znajduje się zaawansowana aparatura medyczna.

Sprawa tłumaczenia

W polskiej wersji gry One Piece: Burning Blood, wydanej przez firmę Cenega, grupa nosi nazwę Piraci Serca.

Ciekawostki

  • W 815. rozdziale Oda wyjawił oficjalną angielską nazwę załogi Sercowych. Brzmi ona Pirates of Heart.
  • Flaga tej załogi to przerobiona flaga rodziny Donquixote.

Nawigacja