FANDOM

Zabójca jest osobą wyszkoloną do zabijania innych ludzi, zazwyczaj z powodów politycznych lub osobistych. Często działają one jako niezależne czynniki do wynajęcia.

W One Piece

Byli znani agenci Baroque Works mieli swoich zabójców na Whiskey Peak. Mr. 5 i Miss Valentine próbowali zamordować księżniczkę Vivi, ale nie powiodło im się. Mr. 3 próbował zabić Piratów Słomianego Kapelusza, Vivi, Dorry i Brogy, ale również nie udało mu się.

Nico Robin twierdziła, że jest zabójcą, gdy Usopp prowadził z nią wywiad podczas jej dołączania do słomianych, ale jej cele i przyczyny nie zostały jeszcze ujawnione. Była jednak gotowa zabić Crocodile by osiągnąć swój cel.

CP9 są pierwszymi i jedynymi znanymi w serii zabójcami pracującymi dla rządu. Lucci, Kalifa, Blueno i Kaku zostały wysłani do Water 7, aby uzyskać plany Pluton'u i zabić Iceburg'a. W tym samym czasie, Jabra, Fukuro i Kumadori zostali wysłane do nienazwanego miasta, aby zabić trzech ważnych przywódców rewolucjonistów (nie Dragon'a). Jednak skończyło się to na zabiciu dwudziestu dodatkowych osób.

Rodzina Vinsmoke, z której wywodzi się Sanji, jest sławna w świecie kryminalnego podziemia jako rodzina zabójców. Ojciec Sanjiego jest również sławnym skrytobójcą.

Znani Zabójcy

[v · e · ?]
Zabójcy
Daz Bones Nico Robin (dawniej) Kumadori Yamanbako (dawniej) Hyouzou (dawniej) Scotch
Rock Baby 5 (dawniej) Viola (dawniej) Kelly Funk Bobby Funk
Gotti
CP9
Rob Lucci (dawniej) Kaku (dawniej) Jabra (dawniej) Blueno (dawniej) Kumadori (dawniej)
Fukurou (dawniej) Kalifa (dawniej) Nero (dawniej) Laskey (dawniej)
 ?????? (martwy)  ?????? (martwy)  ?????? (martwy)  ?????? (martwy)  ?????? (martwy)
 ?????? (martwy)

Ciekawostki

  • Kuro podobno zabił 50 wysoko wykwalifikowanych zabójców zanim zauważyli jego obecność.

Nawigacja