FANDOM

Zeponorka o cechach niedźwiedzia polarnego, starszy brat Bepo i członek załogi Nox. Został zabity przez Big Mom w Totto Landzie 5 lat temu po zakręceniu kołem kar.

Wygląd

Zepo był sporą norką o cechach niedźwiedzia polarnego. Miał białe futro, krótką bródkę i kosmyk brązowych włosów na głowie. Nosił okulary przeciwsłoneczne, pomarańczowy strój, brązowe spodnie w białe wzorki i zieloną pelerynę.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Zepo. Był lojalnym kompanem Pedro i zginął, poświęcając się za swoją misję.

Historia

Piętnaście lat temu Zepo wypłynął na morze z Pedro i Pekomsem jako członek załogi Nox, by szukać Poneglyphów. Piraci nie mieli lekko i po odniesieniu ciężkich ran większość członków załogi wróciła do domu, a zostali w niej jedynie Pedro i Zepo.

Big Mom use Soul Pocus on Zepo

Big Mom odbiera życie Zepo.

Dziesięć lat później Zepo i Pedro dopłynęli do Totto Landu, gdzie spotkali Pekomsa, który dołączył do załogi Big Mom. Gdy piraci próbowali ukraść Poneglyph Drogi należący do Linlin, zostali pokonani i uwięzieni. W ramach procesu Zepo zakręcił kołem, które miało wylosować dla niego i dla Pedro odpowiednią karę. Los zadecydował, że obaj stracą 100 lat życia. Big Mom wykonała wyrok, a ponieważ Zepo zostało jedynie 30 lat życia, skazany zginął na miejscu.

Ciekawostki

  • Głos pod Zepo podkłada ten sam aktor, co pod jego młodszego brata Bepo.

Nawigacja