FANDOM

Zielony Bykadmirał Marynarki. Jego prawdziwe imię pozostaje tajemnicą.

Wygląd

Ryokugyu Manga Infobox

Fragment twarzy Zielonego Byka w mandze.

Pełny wygląd Zielonego Byka jest nieznany, ale wiemy, że ma długie faliste włosy i marynarski płaszcz. Zdaje się być dużo wyższy niż Fioletowy Tygrys, który sam w sobie jest bardzo wysoki.

Osobowość

Zielony Byk jest niezwykle leniwy. Podobnie jak Kuzan, nie bierze niczego na poważnie. Nie chciało mu się wypełnić rozkazu Sakazukiego i wygonić Fioletowego Tygrysa z Mariejois. Zamiast tego uciął z nim sobie pogawędkę. Jest zbyt leniwy, by choćby jeść. Lubi piękne kobiety i chciałby, by jakaś go nakarmiła.

Jak wiele postaci posiada swój unikalny śmiech: "rahaha" (らはは Rahaha).

Relacje

Marynarka

Fioletowy Tygrys

Fioletowy Tygrys i Zielony Byk mają dobre relacje. Admirałowi nie chciało się wypełnić rozkazu Sakazukiego i wygonić Isshou z Mariejois. Zamiast tego uciął z nim sobie pogawędkę.

Rewolucjoniści

Jako oficer Marynarki jest wrogiem armii rewolucjonistów. Razem z Fioletowym Tygrysem wdał się w potyczkę z Sabo i jego podwładnymi, gdy ci próbowali uratować Bartholomew Kumę.

Historia

Niewiele wiadomo o przeszłości Zielonego Byka. Pościł przez ostatnie trzy lata. Podczas przeskoku został admirałem Marynarki.

Fabuła

Przed Reverie

Zjawił się w Mariejois podczas Reverie. Mimo rozkazu wygonienia Isshou, uciął sobie z nim pogawędkę, której tematem był wynalazek Vegapunka, który może zastąpić system Siedmiu Królewskich Wojowników Mórz.

Podczas Reverie

Czwartego dnia Reverie Zielony Byk i Fioletowy Tygrys starli się z Sabo i jego grupą.

Umiejętności i moce

Niewiele wiadomo o umiejętnościach Zielonego Byka, ale jako admirał musi posiadać ponadprzeciętne umiejętności przywódcze i koordynacyjne. Do tego musi też mieć ogromną siłę. Jako admirał ma prawo wezwać Buster Call na każdą wyspę, którą uzna za niebezpieczną. Może też przekazać to prawo niżej postawionemu agentowi Globalnego Rządu. Ma też prawo odebrania statusu Królewskiego Wojownika Mórz.

Doflamingo opisał Zielonego Byka i Fioletowego Tygrysa jako "prawdziwe potwory" pod względem siły. Zielony Byk nie jadł przez trzy lata, co jest niemożliwe dla zwykłego człowieka. Wciąż ma jednak siłę chodzić i prawdopodobnie walczyć.

Dominacja

Główny artykuł: Dominacja

Wszyscy marynarze o randze wiceadmirała lub wyżej potrafią posługiwać się Dominacją. Zielony Byk jako wysoko postawiony oficer też posiada tę zdolność.

Główne walki

Ciekawostki

SBS73 4 Ryokugyu

Przedstawienie Zielonego Byka.

  • W SBS w 73. tomie Oda powiedział, że zaprojektował już wygląd admirała i nie może się doczekać aż go narysuje.
  • Zwierzęta, po których przydomki otrzymali Zielony Byk i Fioletowy Tygrys, reprezentują północno-wschodnią krainę, w której żyje demon, którego zabić miał Momotaro.

Nawigacja