FANDOM

Zodia[2] – niesławny pirat z Nowego Świata, który sprzymierzył się z Białobrodym.

Wygląd

Zodia jest mężczyzną o długich, brązowych włosach oraz brodzie. Nosi czarną kurtkę, białą koszulę, oraz fioletowy krawat. Cechą charakterystyczną, są okrągłe policzki i duże usta. Widzimy go również trzymającego miecz.

Galeria

Osobowość

Nie wiele wiadomo o osobowości Zodii poza tym, że jest bardzo lojalny wobec Białobrodego, gdy zadecydował poświęcić własne życie by powstrzymać egzekucję Portgasa D. Ace'a.

Podobnie do wielu postaci uniwersum One Piece, Zodia posiada swój charakterystyczny śmiech: "gagagaga".

Fabuła

Wojna na Marineford

Gdy wiceadmirałowie zatrzymali ostrzał sojuszników Białobrodego, Zodia skomentował fakt w jaki sposób połączyli swe siły, by powstrzymać piratów od dostania się na ląd.

Zodia Breaks Into Tears

Zodia zaczyna płakać.

Gdy Portgas D. Ace zostaje uwolniony, a Squard wraz ze swoją załogą chcą poświęcić się dla pozostałych piratów. Zodia był jednym z tych, którzy odrzucili taką opcję. Po śmierci Ace'a i decyzji Białobrodego by zostać na Marineford i pomóc w ucieczce swoim synom, widzimy płaczącego Zodię.

Po wojnie

Zodia wraz z resztą załogi uczestniczą w uroczystości pogrzebowej Ace'a i Białobrodego w nieznanym miejscu, gdzieś w Nowym Świecie.

Umiejętności i moce

Zodii udaje się zdobyć niesławną reputacje w Nowym Świecie oraz sprzymierzyć się z Białobrodym.

Zodia jest również szermierzem. Choć jego biegłość w walce jest nieznana, można przypuszczać że jest dość wysoka.

Ciekawostki

  • Słowo zodia oznacza po rumuńsku "zodiak".

Przypisy

  1. One Piece Manga i Anime — Tom 57 Rozdział 553 i Odcinek 462, Zodia ukazany, na nienazwanym statku przybyłym z otwartego morza w pobliżu Marineford.
  2. One Piece Green: Secret Pieces (str. 362), ujawnione imię Zodii.

Nawigacja

pl:Zodia