FANDOM

Zucca jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z załogąBiałobrodego .

Wygląd

Zucca full

Szkic Zuccai.

Zucca jest mężczyzną, o wyglądzie przypominającym Wilkołaka. Nosi brązowe kudłate włosy z fałszywymi beżowymi uszami. Dodatkowo nosi miecz na plecach.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Zucci poza tym, że walczy i ryzykuje życie w próbie ocalenia Portgas D. Ace'a.

Historia

Jakiś czas przed rozpoczęciem fabuły, Zucca staje się rozpoznawalnym piratem, o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Białobrodego.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Whitebeard's Subordinates at Marineford

Zucca wraz z pozostałymi kapitanami.

Kiedy Portgas D. Ace ma zostać stracony na Marineford, Zucca wraz ze swoją załogą dołącza do sił Piratów Białobrodego by go ocalić.

Zuccę widzimy po raz pierwszy, gdy Squard atakuje Białobrodego. Razem z kilkoma innymi kapitanami widział, jak Białobrody niszczy góry lodowe. Był również blisko Luffy'ego i Ace'a na kilka chwil przed śmiercią Ace'a, obok Choiego i Rusha.

Widzimy go ponownie obok Baggaley'a, Palmsa, Andre, i Juliusa w czasie, gdy łódź podwodna Piratów Serca nurkuje w morzu.

Po wojnie

Zucca razem ze swoją załogą uczestniczy w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego, gdzieś w nieznanym miejscu w Nowym Świecie.

Umiejętności i moce

Zucca staje się rozpoznawalnym piratem o pewnej niesławnej reputacji w nowym świecie, któremu udaje się zawrzeć sojusz z załogą Białobrodego. Pozostałe umiejętności i biegłość w użyciu broni pozostają nieznane.

Główne walki

Przypisy

Nawigacja