Zukka – niesławny pirat z Nowego Świata, który sprzymierzył się z załogą Białobrodego.

Wygląd

Szkic Zukki.

Zucca jest mężczyzną, o wyglądzie przypominającym wilkołaka. Nosi brązowe kudłate włosy z fałszywymi beżowymi uszami. Dodatkowo nosi miecz na plecach.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Zukki poza tym, że walczy i ryzykuje życie w próbie ocalenia Portgasa D. Ace'a.

Historia

Jakiś czas przed rozpoczęciem fabuły Zukka staje się rozpoznawalnym piratem o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Białobrodego.

Fabuła

Wojna na Marineford

Zukka wraz z pozostałymi kapitanami.

Kiedy Portgas D. Ace ma zostać stracony na Marineford, Zukka wraz ze swoją załogą dołącza do sił załogi Białobrodego by go ocalić.

Zukkę widzimy po raz pierwszy, gdy Squard atakuje Białobrodego. Razem z kilkoma innymi kapitanami widział, jak Białobrody niszczy góry lodowe. Był również blisko Luffy'ego i Ace'a na kilka chwil przed śmiercią Ace'a, obok Choia i Rusha.

Widzimy go ponownie obok Baggaly'ego, Palmsa, Andre, i Juliusa w czasie, gdy łódź podwodna załogi Sercowych nurkuje w morzu.

Po wojnie

Zukka razem ze swoją załogą uczestniczy w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego, gdzieś w nieznanym miejscu w Nowym Świecie.

Umiejętności i moce

Zukka staje się rozpoznawalnym piratem o pewnej niesławnej reputacji w nowym świecie, któremu udaje się zawrzeć sojusz z załogą Białobrodego. Pozostałe umiejętności i biegłość w użyciu broni pozostają nieznane.

Główne walki

Nawigacja