FANDOM

Bepo
Bepo
İstatistikler
Japonca Adı: ラコス
Söylenişi: Bepo
Türkçe Adı: Bepo
Grubu: Kalp Korsanları
Statüsü: Korsan
Japon Ses Aktörü: Yasuhiro Takato

11 Supernova'dan biri olan Trafalgar Law'ın kaptanı olduğu Kalp Korsanları dövüşçüsüdür. Bepo'nun ilginç yanı bir ayı olmasıdır. Shabondy Takımadalar Bölgesi'nde kaptanı Law'ın yanında denizcilere ve Pacifistalara karşı dövüşmüştür. O sırada Trafalgar Law'ın kölelikten kurtarıp tayfasına aldığı eski korsan Jean Bart ile birlikte en güçlü iki tayfa üyesidirler.

Görünüşü

Bepo, Jean Bart hariç tüm tayfa üyelerinin giydiği turuncu renkli bir tulum giyer. Bepo beyaz renkli, koca kafalı bir ayıdır.

Kişiliği

Bepo'nun kişiliği ile henüz sağlıklı çıkarımlar yapamayız ancak insanlar onu görünce "konuşan bir ayı!" diyerek şaşırdıklarında Bepo'nun onlardan konuştuğu için özür dilemesi mütevazı olduğunu, Jean Bart'a "Tayfaya yeni katıldığın için benim emrimdesin." demesi ise egolu biri olduğunun göstergesidir.

Yetenek ve Güçleri

180px-Bepo attacks

Bepo dövüşürken

Bepo'nun güçleri iki ayağı üzerinde durabilen ve konuşabilen bir ayı olmasıyla sınırlı değil. Bepo uzak doğu dövüş sanatları olarak zikredebileceğimiz tarzda bir dövüş stili kullanarak dövüşür, usta bir dövüşçüdür. Ancak 11 Supernova'dan biri olan Trafalgar Law'ın en sağlam adamı olmasına rağmen Pacifista'ya vurduğunda onun bile ayağı acımıştır.

Başlıca Dövüşleri