FANDOM

Laboon
LittleLaboon

Laboon, 50 sene önce

Laboon, devasa boyutta (Öyle ki bir deniz kralından kat kat daha büyük) bir balinadır. Hasır Şapka Korsanları'nın Grand Line'da tanıştıkları ilk karakterdir. Grand Line'a girdikleri anda, henüz Ters Dağ'daki akıntıdan aşağıya doğru sürüklenirlerken Laboon, aşağıda, akıntının bitiminde Luffyler'in karşısına çıkmıştır. İkiz Burun'un bekçisi, aynı zamanda da Laboon'un doktoru olan yaşlı adam Crocus'un Luffygil'e anlattığına göre Laboo 50 senedir orada Grand Line'ın girişinde beklemektedir, arkadaşı olan korsanlar 50 sene önce onu o zamanlar henüz bir yavru olduğu için tehlikelere sürüklemek istememiş ve orada bırakmışlar ancak mutlaka bir gün geri döneceklerine söz vermişlerdir. Laboon o günden beri umudunu yitirmeden orada beklemekte, arkadaşlarını geri getireceğini düşündüğünden, biraz da çaresizlikten Ters Dağ ile dövüşmektedir. Bu nedenle Laboon'un kafasında feci yaralar bulunmaktadır. Hasır Şapka Korsanları İkiz Burun'dan ayrılmadan önce Luffy ve Laboon arasında yarım kalan bir dövüş olmuştur. Luffy o Korsanlar Kralı olduktan sonra tekrar dövüşecekleri hakkında Laboon'a söz vermiştir, bunun ve aralarındaki dostluğun simgesi olarak da Laboon'un kafasına Hasır Şapka Korsanları'nın simgesini çizmiştir, her ne kadar berbat bir çizim olsa da.

Laboon ve Rumbar Korsanları

Tayfa Laboon'dan ayrıldıklarından sonra uzun bir yolculuk yapmışlardır. Ve Brook'la karşılaşmışlardır. Brook, Laboon'un 50 yıl önce vedalaştığı dostlarından biridir ve bu bölümlerde Laboon hakkında daha fazlası anlatılmıştır. Brook ölen dostlarının, yani Rumbar Korsanları'nın hikayesini anlatırken Laboon büyük yer tutmuştur. Rumbar Korsanları, West Blue'dan gelen bir tayfadır. Bu tayfanın özelliği son derece dost canlısı ve müziksever olmasıdır. Kaptanları Yorki şöyle der: "Büyük korsanlar olacağız, bizim adımızı duyunca ağlayan bebekler gülmeye başlayacak!" . Brook ise tayfanın ikinci kaptanı, aynı zamanda baş müzisyeni, aynı zamanda da kılıç ustasıdır. Laboon annesini kaybetmiş bir yavru iken bu iyi arkadaşları bulmuştur. Rumbar Korsanları ve Laboon Grand Line'a kadar birlikte neşeyle yol almışlardır. Ancak Grand Line'a giriş vakti geldiğinde ayrılmaları gerekiyordu. Çünkü; Laboon henüz bir çocuktu, böylesine tehlikeli sulara gelmemeliydi. Bunu Laboon'a anlatmak için kaptan Laboon'un en sevdiği kişi olan Brook'a görev vermiştir. Brook her ne kadar anlattıysa da Laboon ikna olmamış, Brook'un suratına su püskürtmekten başka bir şey yapmamııştır. Hâl böyle olunca tayfa çözümü Laboon'u görmezden gelmekte görmüştür. Bir süre sonra Laboon'un sesini duymamaya başlamışlardır.

Ancak korsanlar Grand Line'a girdiğinde Laboon yine oradadır. Bu sefer Brook yine Laboon ile konuşmuştur ve ne olursa olsun geri döneceklerine söz vermiştir, bu nedenle Laboon İkiz Burun'da bekçi Crocus ile onları beklemeye başlamıştır. Ancak Rumbar Korsanları'nın tamamı bir mücadelede can vermiş(Brook şeytan meyvesi sayesinde hayata geri dönmüştür. ) ve 50 sene süren bekleyiş Laboon'a hiç kimseyi getirmemiştir. Ancak Brook uzaklarda Laboon'la tekrar buluşmak için yola çıkmıştır, yeni dostları Hasır Şapka Korsanları ile.

Laboon ve Brook

Laboon ve Rumbar Korsanları arasında sıkı bir dostluk vardı, bu dostluk en fazla Laboon ve Brook arasındaydı. Laboon müziği seven bir balina, Brook da geçmişte kemanıyla onun için müzikler çalardı. Bu tüm Rumbar Korsanları'nın ortak özelliğiydi, müziği sevmek. Laboon da bir Rumbar Korsanı tayfasıydı. Arkadaşları Brook'un, Laboon'un en sevdiği kişi olmasının nedeni olarak kafalarının şekillerinin benzemesi diyerek espri yaparlardı hep. Brook'un afrosuna bu kadar önem vermesi de bu yüzdendir. Çünkü; Brook artık bir iskelettir, iskeletken Laboon'un onu tanıması zor olacaktır. Brook o mutlu karşılaşma günü geldiğinde Laboon'un onu afrosundan tanımasını ummaktadır.