One Piece Wiki
Advertisement

Genellikle Dünyanın En Kötü Suçlusu olarak bilinen Monkey D. Dragon, Dünya Hükûmetini devirmeye çalışan Devrim Ordusunun kötü şöhretli yüce lideridir. Monkey D. Luffy'nin babası ve Monkey D. Garp'ın oğludur. Onlar gibi Goa Krallığında doğmuştur. Ayrıca az kalsın bir Dünya Soylusunun saldırısı yüzünden boğulacak olan Sabo'yu kurtarmış ve onu sağ kolu yapmıştır.

Dragon ilk kez Loguetown Hikayesi sırasında Luffy'nin Denizci kaptanı Smoker'dan kaçmasına yardım ederken görülmüştür. O zamandan beri Dragon, seride önemli bir arka plan karakteri olarak ara sıra görünmektedir.

Görünüş

Dragon orta yaşlı, uzun, dikenimsi siyah saçları ve yüzünün sol tarafında animede koyu, mangada açık kırmızı olan bir dövmeye sahip bir adamdır. Çenesinde de biraz sakal vardır. Genel olarak rengi yeşil olan uzun bir pelerin giyer ve devrimcilerin turuncu giysini de pelerin altında barındırır. Daha çok ufak bir sırıtış ile görünüyor. Roger'ın idamın gibi nadir durumlarda gülmediği görülmüştür.

Dragon, serinin başlangıç zamanının 22 yıl öncesinde, Gol D. Roger'ın idamı sırasında dövmeye sahip değildi.

Zaman geçişi sonrası Dragon'un saçı biraz daha uzamış ve sırtına varmıştır.

Advertisement