One Piece Wiki
Advertisement

Korsan Avcısı Zoro olarak da bilinen Roronoa Zoro, Hasır Şapka Korsanlarının savaşçısı ve iki kılıç ustasından biridir. Romantik Şafak Hikayesi sırasında eskiden ödül avcısı olan Zoro, Luffy'nin tayfasının ikinci ve ilk katılan üyesidir.

Shimotsuki Köyünde çocukluk eğitimini alırken oluşturduğu üç kılıç sitili kullanan Zoro, Luffy ve Sanji ile beraber Hasır Şapkaların en güçlü üç savaşçısından biridir. Onun hayali ise dünyadaki en iyi kılıç ustası olmak ve çocukken vefat etmiş arkadaşı Kuina'ya verdiği sözü onurlandırmaktır.

Bir Hasır Şapka olması ve eskiden ödül avcısı olmasının ona verdiği kötü şöhret bir yana, Zoro aynı zamanda en kötü jenerasyondaki 12 korsandan biridir.

Şu anki mevcut ödülü Beli.png320.000.000.

Görünüş

Zoro ortalama boylu, hafif bronzlaşmış tenli ve kaslı biridir. Her zaman yeşil haramakisinin sağ kalça kısmına bağladığı 3 kılıcı ile gezer ve böylece sol eliyle de kılıcı rahatça çeker. Taşıdığı üç kılıç içinde 2 tane kılıcı zamanla yok ediliği veya daha iyi bir alternatifi olduğu için değişse de Wado Ichimonji'yi her zaman yanında tuttuğu görülmüştür. Sağ elini genellikle kılıçların üzerine koysa da oturmadan önce kılıçları çekmek için bu elini kullanabiliyor. Sol kulağında birbiriyle aynı olan 3 altın küpesi vardır. Ayrıca Zoro, sol pazusunda ciddi savaşlara girdiği zaman giydiği siyah bandanısını bulundurur.

Zoro'nun vücudu birçok yara iziyle kaplıdır ve en önemli yara izi, Baratie'de dünyanın en iyi kılıç ustası olan Dracula Mihawk'tan aldığı ve sol omzundan sağ beline kadar kalan yara izidir. Bir diğer belirgin yara izi ise Küçük Bahçe'de Bay 3'ün Dev Mum Servis Seti saldırısından kendisi kurtarmak için az kalsın bacağını keseceği andan kalmadır. Zaman atlayaşısı sonrasında da sol gözünde bilinmeyen nedenden dolayı bir yara izi bulunmaktadır.

Zoro'nun bir diğer dikkat çekici özelliği ise Sanji'nin sıklıkla "marimo" (moss-topu, moss-kafa gibi söylentileri de kullanır) diyerek alay ettiği kırpılmış yeşil saçlarıdır.

Advertisement