One Piece Wiki
Advertisement

Rumbar Korsanları'nın bayrağı.

Rumbar Korsanları, uzun süre önce ilk önce kaptanlarının tayfadan ayrılmasıyla daha sonra da tayfadakilerin Florian Üçgen'inde ölmesiyle birlikte yok olan korsan tayfasıdır. Crocus ve Laboon'a geri döneceklerine dair söz verdiği korsan tayfasıdır ayrıca.

GEÇMİŞ

Batı Mavi'de bulundukları sırada, geminin yaptığı partide ki müziği duyan bir bebek balina onları takip etmeye başladı. Rumbar Korsanları ile Grand Line'ın girişine kadar geldi ve daha küçük olduğu için Rumbar Korsanları'nın tehlikeli maceralarına eşlik edemedi ve orada onları beklemeye başladı. 

Ancak onların dönüşleri gerçekleşemeyecekti. İlk önce tayfanın kaptanı hastalığa yakalandı ve onlardan ayrıldı ama tayfasının gene de denize açılmasını istedi ve tayfası da denize açıldı. Bir gün Florian Üçgeni'ne geldiklerinde oradan çıkamadılar ve hepsi öldüler. Fakat yardımcı kaptanları Brook ölmeden önce insanı öldükten sonra tekrar hayata döndüren şeytan meyvesini yemişti ve bu yüzden Brook'un ruhu yer altından çıkıp bedenini arıyordu. Fakat Florian Üçgeni'nde 1 yıl boyunca arayışları sonucu zar zor bedenini buldu fakat bedeninde artık et yoktu ve bu yüzden yaşayan kemikler olmak zorunda kaldı. Ve yıllardır gemide ordan buraya sürüklenirken karşılarına Hasır Şapka Korsanları çıktı. Luffy onu tayfaya aldı. 

Advertisement