Вікі Ван Піс
Advertisement

Ім — високопоставлена фігура у Світовому уряді, якій підкоряються навіть Горосеі.[2]

Зовнішність[]

200px--

Часть лица Има.

Ім — людиноподібна фігура з рукою, що нагадує людську, і червоними очима, що нагадують «соколині очі» Дракуля Міхока. Воно носить на голові досить високу корону з довгими шипами, а також дуже довгий плащ, який простягається на велику відстань за ним.[1][2]

Особистість[]

Про особистість Іма практично нічого не відомо. Однак воно здається спокійним і тихим, що було показано, коли воно в кімнаті з квітами зі спокоєм тримало метелика на своєму пальці.[2] Йому особливо цікаві такі люди, як Монкі Д. Луффі, Маршалл Д. Тіч, Сірахосі і Нефертарі Віві. Їм отримало і розглядало їх розшукові листівки та портрети, перебуваючи у тронному залі. Плакати Луффі та Чорної бороди зрештою воно порвало, а портрет Сірахосі проткнуло кинджалом до землі. Портрет Віві залишився єдиним, з яким Ім поки що нічого не зробило.

Сила і здібності[]

На даний момент практично нічого не відомо про здібності Іма, однак той факт, що воно сиділо на порожньому троні, артефакті, на якому сидять одні лише правителі світу, і той факт, що Горосеї, які, як всім відомо, є верхівками Світового уряду, кланяються перед ним і звертаються до нього з пошаною, вказує, що воно має найбільший авторитет у світовому уряді.[2]

Зброя[]

Ім володіє шаблею. Наскільки воно досвідчене з ним у володінні майже не відоме, оскільки воно не було показано з нею в бою, але Ім використало її, щоб проткнути кілька розшукових листівок.[2]

Історія[]

Арка Ради королів[]

200px--

Ім стоїть біля величезного солом'яного капелюха у Марі Джоа, тримаючи кілька розшукових листівок.

Поки члени королівських сімей збиралися на Марі Джоа, щоб бути присутніми на Раді королів, Ім вирушило в кімнату, що знаходиться в замку Пангея на Марі Джоа, де воно підійшло до величезного солом'яного капелюха, несучи з собою кілька розшукових листівок, до яких входила розшукова листівка Монкі Д. Луффі, солом'яний капелюх якого сильно нагадував той капелюх, що знаходився біля самого Іма.[1]

200px--

Ім сидить на порожньому троні.

Пізніше воно вирушило до кімнати з квітами, де тримало на пальці метеликів. Через деякий час Ім розірвало розшукові листівки Луффі і Маршалл Д. Тіча, а плакат з особою принцеси Сирахосі проткнуло кінжалом, а також піднялося на порожній трон з плакатом принцеси Нефертарі Віві. Коли Рада королів нарешті почалася, Ім, присівши на порожній трон, зустрівся з Горосеями. Після цього, шанобливо назвавши його «Ім-сама», Горосеї запитали його, чи вирішив він, чиє «світло» треба буде стерти з історії.[2]

Інше[]

  • Ім — це ім'я гіганта з скандинавської міфології.
  • Ім'я Іма складається з катакани та , які складають кандзі «仏» — «Будда».
    • Цей символ так само використовується для позначення Франції і всього французького, що відповідає тематиці Марі Джоа, що відсилає до Франції.

Примітки[]

  1. 1,0 1,1 1,2 Їм вперше з'являється біля величезного солом'яного капелюха.
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 2,5 2,6 Коли Їм сідає на порожній трон, Горосеі кланяються йому.

Навігація[]

Шаблон:World Government Navibox Шаблон:Mary Geoise Navibox

Advertisement