Археолог (考古学者 ко:когакуся) — це певний тип історика, який може відправитися у подорож, для пошуків стародавніх артефактів та руїн, і вивчати їх. Вони зацікавлені у вивченні розвитку та культурі зниклих цивілізацій та розгадкі загадок історії.

Роль та обов'язки[ред. | ред. код]

Археологи працюють, щоб розкривати речі втрачені під землею, протягом довгого часу. Вони роблять нові відкриття про минуле. Археологи служать найбільш неоціненну роль для розвитку країн, людей і культур. Археологи не є головними членами для піратської команди; відомо дуже мало піратських команд, де в складі екіпажу є археолог. Тим не менш, вони не приносять користі, так як їх знання і досвід дозволяють легше знайти стародавні скарби. Наприклад Ніко Робін виявила, де знаходиться "втрачене місто золота" за один день, в той час як Енель зі своєю мантрою (Хакі Спостереження) витратив багато часу, щоб знайти його.

Вивчення Порожнього Століття[ред. | ред. код]

У минулому Світовий Уряд заборонив вивчати історикам і археологам історію Порожнього Століття, за допомогою Понегліфів.

На острові Охара зібралися найвідоміші археологи світу, і вони збирали історію в Дереві Знань збираючи інформацію (переважно у форматі книг) з усього світу. В кінцевому підсумку археологи були знищені, коли Світовий Уряд дізналося, що вони досліджують заборонену історію, (Порожнє Століття), знищив всіх вчених; всіх, окрім маленької Ніко Робін, в результаті за її голову назначили високу винагороду, оскільки вона була єдиною хто вижив після трагедії на Охарі.

Більшість людей у світі One Piece схоже не дуже або ж взагалі не цікавляться минулим, а про Порожнє Століття взагалі не знають. Інші люди ставляться до археологів без презирства (якщо вони досліджують заборонену історію, то тільки за це вони вважаються ворогами світу). Проте, після інциденту на Охарі, як представлчється, археологів почали ненаведіти, а згодом про них забули.