Асасін - людина, яка навчена вбивати інших людей, зазвичай з політичних або особистих причин. Зазвичай, вони працюють на того, хто їх найняв, в якості незалежних агентів.

Відомі асасіни[ред. | ред. код]

Агенти Барок Воркс були відомі, як асасіни з Віскі Пік. Містер 5 та Міс Валентайн намагалися вбити Віві, Луффі та Зоро, а Містер 3 намагався вбити Доррі, Брогі, Віві та Мугівар. Проте після перемоги Піратів Солом'яного Капелюха, ця кримінальна організація розпалилася, тому, скоріш за все, більшість її колишніх членів вже перестали бути асасінами (окрім Містера 3, оскільки він став членом "Доставки Баггі", яка спеціалізується на заказному вбивстві).

Коли Ніко Робін тільки приєдналася до команди Мугівар, під час допиту з Усоппои, вона стверджувала, що є асасіном. Можливо це правда, оскільки більшість атак її Диявольського плоду наносять супернику смертельні пошкодження, але точних підтверджень її словам немає, а причини чому вона стала асасіном невідомі. Хоча вона намагалася вбити Крокодайла, коли той сказав, що збирається вбити її, але Робін не змогла вбити колишнього Шичібукая. Ніко Робін залишила Барок Воркс, а це означає, що вона більше не є асасіном.