Вікі Ван Піс
Advertisement
Санджі
Файл:250px-Anime Sanji Post Timeskip Infobox.png
Cтатистика
Японське iм'я サンジ
Транскрипцiя Санджi
Українське iм'я Санджі
Органiзацiї Пірати Солом'яного капелюху
Професiя Кок, пірат
Прiзьвисько "Чорна нога"
Вiк 19(до таймскіпу)

21(після таймскіпу)

Зрiст 177(до таймскіпу)

180(після таймскіпу)

День народження 2 березня
Винагорода 77 000 000 белі

Санджі - пірат та кок у команді Солом'яного капелюху. Четверта людина, яка приєдналась до Луффі. Народився на Норз Блю, через що є першим у команді, хто народився не на Iст Блю. Його мрія - знайти Олл Блю (Велике море), місце, де збирається риба з усіх чотирьох морів. Винагорода - 77 000 000 белі.

Зовнішність[]

Санджі худий, але підтягнутий молодий хлопець з довгими ногами, зі світлим волоссям та з чубчиком, який закриває одну сторону обличчя (спочатку це була ліва сторона, потім – права). У тому, що одне його око було закрито, більшість фанів почали шукати загадку.  У манзі око було закрито завжди, але у аніме все ж таки були епізоди коли обидва ока було видно (епізоди: 20, 21, 27, 82 та 128), можливо це вийшло через помилку аніматорів. Але після таймскіпу, Санджі змінив зачіску, і тепер закрита права сторона його обличчя.

Серед фізичних особистостей Санджі є його брови. Обидві вони мають форму спіралей, але на різних кінцях. Його ліва спіраль закінчується на зовнішній стороні, а права у внутрішній. Це робить його обличчя ассиметричним, з чого завжди насміхається Зоро та злить цим кока. 

Хоча його очі здаються чорними, на початку арки Трилер Барку було показано, що його очі сіро-блакитні. Також у арці Панк Хазарду, коли Муґівари помінялися тілами, і Санджі був у тілі Намі, його очі були блакитними.

Санджі майже завжди носить чорний двобортний костюм з краваткою та довгими рукавами, застібнуту сорочку різноманітних кольорів, як правило синю, помаранчеву або чорну з або без смуг. Час від часу його форма змінюється.

Також він носить чорні чоботи, що опріділяє його Стиль Чорної Ноги. Чоботи дуже міцні і були розроблені спеціально для того, щоб підвищити силу атак, хоча і без них Санджі може завдати достатньо сильного удару, як було показано у бою проти Курообі. Також Санджі заядлий курець та його дуже рідко можна помітити без цигарки.

До таймскіпу[]

  • Під час арки Панк Хазард він носив коричневе пальто з хутром на краях.
  • Під час арки Алабасти він носив білу дішдашу з зеленими вертикальними смугами зверху і темно синім капюшоном, а також блідо-блакитний халат з фіолетовим візерунком у вигляді сонця на плечах.
  • Під час арки Скайпії Санджі носив рожеву футболку, вкриту квітковим візерунком, що включає червоні, темно-червоні та білі кольори, короткі чорні штани і помаранчеві квадратні окуляри.
  • Під час арки Лонґ Рінґ Лонґ Ленда він носив блідо-рожеву сорочку і синій галстук з чорною сіточкою.
  • Під час арки Water 7 замість піджака він носив чорний жилет над помаранчевої сорочкою з чорними вертикальними лініями.
  • Під час арки Пост-Еніес Лоббі він носив лавандову сорочку з червоною краваткою.
  • Під час Поділу Муґівар Санджі примусили одягнутися як Окама: у жіноче рожеве плаття і червоні жіночі туфлі, в комплекті з важким макіяжем і перукою, проте через деякий час він повертається до свого традиційного одягу.

Після таймскіпу[]

За два роки, коли усіх Муґівар були розділили та розкинули по усьому Ґранд Лайн, Санджі змінив свою зачіску (тепер вона закриває не ліве око, а праве), та відростив волосся. В нього з'явилася темна борідка та вуса, а його шия стала товстішою. Також ми дізналися, що його ліва та права брови закручені в одну, праву сторону. Тепер він носить чорно-жовтий костюм і його верхня частина сорочки розстібнута.

Під час арки Панк Хазарду, Кінемон два раза перетворив його на Намі. Перший раз в нього було пальто чорного кольору з помаранчевою коміркою, а другий раз його вдягнули у блідо-жовте пальто з коричневою коміркою. Пізніше, коли його повернули до свого тіла, він носив чорний костюм та темно-сіру сорочку з сірою краваткою.

Advertisement