Вікі Ван Піс
Advertisement

Гандзо є персонажем показаним у 1-му фільмі. Він кухар та дідусь Тобіо, який зустрівся з Піратами солом'яного капелюха. Також у дитинстві він був другом легендарного «Золотого пірата» Вунана.[1]

Зовнішність[]

150px--

Гандзо у дитинстві.

Гандзо — засмаглий лисий чоловік. На голові він носить чорну бандану з білими кругами. Він має густі чорні вуса над верхньою губою. У зв'язку з тим, що він кухар, він носить синій фартух, який закриває собою ноги спереду майже до колін. Зазвичай він одягнений у світлу футболку з довгими рукавами, закатані майже до плечей. Його футболка заправлена в сіро-коричневі шорти такої довжини, що трохи прикривають коліна і тримаються на підтяжках червоного кольору. На ногах він носить гета.

Від сьогодення його вбрання в дитинстві відрізнялося мало: у нього були шорти темно-синього кольору, а футболка була подібна до тієї, яку він носить зараз, тільки жовтої, і він носив такі ж підтяжки і бандану.

Особистість[]

Має гордість шеф-кухаря. У дитинстві був готовий пожертвувати життям заради свого друга Вунана. Також готовий ризикувати заради свого онука Тобіо. Незважаючи на те, що він скептично ставиться до цінності золота, ця розбіжність у поглядах не заважає йому вважати Вунана своїм другом через стільки років.

Сила і здібності[]

Гандзо является квалифицированным поваром, специализирующимся на приготовлении Одена. Луффи утверждает, что его один лучший в мире.

Історія[]

200px--

Гандзо падает со скалы.

У молодості Гандзо і Вунан мали різні погляди на цінність золота. Гандзо вірив, що скарби не здатні подарувати людині справжнє щастя. Коли вони побилися, вони зірвалися зі скелі і повисли на піратському прапорі Вунана. Знаючи цінність прапора для Вунана і те, що обидва вони не зможуть так висіти, Гандзо відпустив Вунана і впав у море. На щастя, він був врятований кораблем, що проходив повз, і прокинувся через кілька днів після аварії. Коли він повернувся, щоб знайти Вунана, той уже вирушив у подорож, щоб стати піратом. Вони ніколи більше не зустрічалися. ​ Коли Гандзо, Тобіо та Пірати солом'яного капелюха знайшли склеп Вунана, то виявилося, що він був порожнім. Скелет, піратський прапор та передсмертна записка – все, що залишилося у склепі. З'ясувалося, що Вунан перед смертю повернув усе золото, яке награбував за час, коли був піратом. Із записів залишених на стінах власного склепу самим Вунаном Гандзо дізнався і був здивований тим, що Вунан все ж таки зрозумів, що пам'ять про їхню дружбу була найціннішою річчю в усьому світі, а не золото та інші скарби.[1]

Товари[]

Відеоігри[]

Неграбельний[]

  • One Piece: Become the Pirate King!

Примітки[]

  1. 1,0 1,1 One Piece Movie 1, Представлений Гандзо.

Навігація[]

Шаблон:East Blue Characters Navibox Шаблон:Cooks Navibox Шаблон:MSchar Navibox

Advertisement