Вікі Ван Піс
Advertisement

Шаблон:Monkey d luffy tab

Дракуль Міхавк
Cтатистика
Японське iм'я ジュラキュール・ミホーク
Транскрипцiя Дзюракю:ру Міхо:ку
Українське iм'я Дракуль Міхавк
Органiзацiї Шичібукаї (раніше)
Професiя Пірат, шичібукай (раніше)
Прiзьвисько "Соколині Очі Міхавк"
Вiк 41 (дебют)

43 (після таймскіпу)

Зрiст 198 см (6'6") (дебют, після таймскіпу)
День народження 9 березня
Винагорода Файл:Beli.png Невідомо

Дракуль "Соколині очі" Міхавк - всесвітньо відомий пірат, який має титул "Найсильнішого фехтувальника світу". Він був одним із Шичібукаїв, першим розкритим та офіційно представленим. Після того, як Шичібукаїв розформували, став знову у розшуку. Перемогти його - поточна мета Ророноа Зоро.

Міхавк проживає на острові Куйрагана, де він навчав Зоро фехтуванню протягом дворічного таймскіпу.

Його можна розглядати як одного із другорядних антагоністів арки Бараті та одного із головних антагоністів арки Марінфорда. Він брав учась у війні на стороні Морського флоту як і більшість інших Шичібукаїв.

Зовнішність[]

Міхавк - високий, худий чоловік з чорним волоссям, короткою бородою, вусами та бакенбардами. Своє прізвисько він отримав завдяки його дивно забаовленних червоних очей (жовтих в аніме), які нагадують очі сокола.

Він носить багато прикрашений одях в червоно-чорних тонах і хрест-кулон, в якому схований кинжал. Загалом його стиль надає його зовнішності образ "іспанського мечника". Також Міхавк носить крислатий капелюх, прикрашений великим пером. Зазвичай він одягнений в довгий чорний костюм з червоним квітковим узором на рукавах та комірі, білі (в аніме фіолетові) штани, підтримувані декоративним поясом, і заправлені в чоботи. Свій меч Йору Міхавк носить за спиною.

У свебе вдома у замку на острі Курайгана він носить інші штани та відкриту білу сорочку з воланом. Коли він зустрівся із Зоро надворі, на плечах у нього був накинутий звичайний темний плащ.

Після таймскіпу у нього з'являється кілька нових зморшок біля очей. Читаючи про дії «Солом’яних капелюхів» на «Дресрозі» та їхні нові нагород, його бачили у своєму повсякденному вбранні разом із темним шарфом, накинутим на плечі, та широкополим солом’яним капелюхом.

У SBS том 63, Ода зобразив Шичібукаїв у дитинстві. У Міхавка було багато подряпин та синців від тренувань. Він використовував боккен в якості зброї. Він був одягнений в темний відкритий піджак, короткі штани на білому ремені і взуття.

Особистість[]

Міхавк зазвичай серйозний. Він рідко сміється, таке траплялося лише двічі. Він не здивувася, коли дізнався, що Луффі - син Дракона. Міхавк стриманий і ніколи не проявляє зайвих емоцій на полі бою, навіть якщо трапляється щось несподіване.

Advertisement