Вікі Ван Піс
Advertisement

Ельдрагго — капітан власної команди та головний антагоніст першого фільму One Piece.[1]

Зовнішність[]

Ельдрагго великий темношкірий чоловік із густою рудою шевелюрою, схожий, на думку Луффі, з левом. У нього невелика борода, густі брови, чорні очі та зуби, схожі на ікла. Через велику любов до золота, Ельдрагго носить золоті наплічники і золоту броню, одягнену поверх білої сорочки. На ногах у нього смугасті бордові шорти та черевики із золотою горловиною. На руках манжети. Золоті у Ельдрагго також і пазурі, які використовуються як зброя.[1]

Галерея[]

Шаблон:Галерея

Особистість[]

200px--

Ельдрагго трется об золото.

Ельдрагго надзвичайно жадібний і одержимий золотом, яке є його фетишем. Він настільки любить золоті речі, що в розчуленні тре їх об щіку. У зв’язку зі своїм фетишем Ельдрагго носить золоті речі і навіть зробив нігті із золота. Вважаючи, що в скарбах Вунана золото, Ельдрагго ні в якому разі не хотів відступати від нього, хоча в результаті цей «скарб» виявився простою концепцією дружби. Любов до золота навіть змушує Ельдрагго не приймати інші скарби на кшталт дорогоцінного каміння або срібла.[1]

Корабель Ельдрагго воістину відбиває його сутність: він покритий золотом і має носову фігуру у вигляді лева.

Сила і здібності[]

Зброя[]

200px--

Нігті Ельдрагго.

Через нав'язливу любов до золота Ельдрагго навіть свою зброю зробив із золотого сплаву (оскільки справжнє золото занадто м'яке). Він носить броню, яка була здатна витримувати навіть удари Луффі, хоч і тріснула під потужним натиском. Зрештою броня зламалася, потрясши цим команду Ельдрагго, яка вважала, що цю броню не зламати.

Його нігті також із золотого сплаву і використовуються ними як зброя, пошкоджуючи противників. Ударом нігтів Ельдрагго здатний трощити навіть каміння, не відчуваючи при цьому болю.[1]

Диявольский плід[]

Основна стаття: Гое Гое но Мі
200px--

Ельдрагго стріляє своїм променем.

Ельдрагго з'їв диявольський плід типу парамеція Гое Гое но Мі, що дозволяє йому випромінювати за допомогою крику вибуховий потік енергії. При влучанні променя об'єкт вибухає, а коли він випускається, нагадує лазерний промінь. Інтенсивність і силу променя можна контролювати, але не дивлячись на міць, його можна відхилити, що призведе до навколишнього руйнування.[1]

Історія[]

Він хотів знайти скарби великого пірата Вунана на прізвисько «Золотий пірат». Прибувши на потрібний острів, Ельдрагго починає пошуки, але на той час туди прибуває команда Мугівари. У процесі пошуку Ельдрагго викрадає Тобіо, чим викликає гнів Луффі. Під час бою Луффі втомлюється і був ледь не переможений, коли потрапив під пряме влучення променя. Проте, підкинутий вибухом, Луффі використовує гумову базуку і скидає Ельдрагго.[1]

Основні битви[]

  • Ельдрагго проти Монкі Д. Луффі

Товары[]

Відеоігри[]

Грабельний персонаж[]

  • Grand Line Dream Adventure Log

В якості ворога[]

  • One Piece: Become the Pirate King!
  • Aim! The King of Berry

Інше[]

  • Им'я Ельдрагго може походити від відомого капера Френсіса Дрейка (від якого також дано ім'я Ікс Дрейку), якого іспанці прозвали Ель Драко (зі староіспанського «Дракон»).
  • Им'я Ельдрагго співзвучно с El Dorado, містом золота з американських легенд (місто золота підкреслює пристрасть Драго до золотого).
  • Він має схожість з Еріком Голдфінгером, одним з головних ворогів Джеймса Бонда — обоє до безумства люблять золота і носять речі з нього.
  • У другому фільмі Ельдрагго згадується знову. Один із слуг Бер Кінга згадує його як останнього боса.

Примітки[]

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 One Piece Movie 1, Представлений Ельдрагго.

Навігація[]

Шаблон:MSchar Navibox

Шаблон:Pirate Captains Navibox Шаблон:Individuals With Bounties Navibox Шаблон:Weaponed Fighters Navibox Шаблон:East Blue Characters Navibox

Advertisement