Вікі Ван Піс
Advertisement

Звання Морської варти - це військові звання службовців у Морській варті.

Перелік військових звань[]

Морська варта має ієрархічну структуру службовців, яка поділяється на категорії звання.

Категорія звання Адмірали[]

Адмірал флоту[]

Адмірал флоту — перше звання в Морській варті. На відміну, від інших офіцерів тільки одна людина має обіймати цю посаду, бо це керівник усієї організації. Під його керівництвом знаходяться багато підлеглих починаючи від адміралів та завершуючи матросами. Від Адмірала флоту залежить які будуть накази та дії.

Адмірал[]

Адмірал — друге звання в Морській варті. Адмірали мають вищі командування військово-морськими силами, бойові чи географічні командування. Адмірал командує регіональним флотом ВМС, таким як Військове-стратегічне об'єднання флоту Морської варти, під час операції або війни і звітує безпосередньо адміралу флоту та Горосеям. Наприклад, адмірал Сенгоку командував стратегічною операцією у яку увійшли адмірали для захоплення Роджера.

Також, до обов'язків адміралів входять командири регіональних командувань, об'єднаних командувань, начальник військово-морських операцій і голова Об'єднаного комітету начальників штабів. У Морській варті тільки троє адміралів зараз можуть обіймати це звання.

Віце-Адмірал[]

Віце-Адмірал — третє звання у Морській варті. Віце-адмірали зазвичай або відповідають за вищі командування ВМС, або є заступниками бойових чи географічних командувань. Офіцер такого рангу командує регіональним флотом під час операції або війни і підпорядковується безпосередньо Адміралу флоту та верховній владі (Горосеям). Також, Віце-Адмірали можуть приймати участь у Виклику п'ятьох з наказу Адмірала чи вищого керівництва. Цей ранг дозволяє обіймати посаду заступника регіонального командування.

Загальний одяг віце-адмірала — пальто морської піхоти з погонами та костюм і краватка, які носяться внизу. Єдиний віце-адмірал, який носить одяг, відмінний від інших, - це знову ж таки Джон Гігант, який носить золото-червону форму з медалями на грудях. У той час як більшість віце-адміралів носять стандартні сині погони, Гарп носить чорно-червоний, а Цуру носить золоті.

Контр-Адмірал[]

Контр-Адмірал — четверте звання у Морській варті. Це найнижче звання серед адміралів. У морі контр-адмірали контролюють дії груп кораблів. Наприклад, командир ударної групи буде розміщений на борту флагмана і зможе розмовляти з командирами кожного окремого корабля в групі та керувати загальним плануванням чи пересуванням. Контр-Адмірал може мати звання Флагмана та відповідати за операцію об'єднаних кораблів.

Старші офіцери[]

Комодор[]

Комодор або Бригадний генерал — п'яте звання у Морській варті. Це найвище звання серед старших офіцерів. Людина такого чину призначена для командування більш ніж одним кораблем. Комодор зазвичай командує флотилією або ескадрою кораблів у складі більшої оперативної групи або військово- морського флоту , яким командує адмірал .

Капітан[]

Капітан або Капітан флоту — шосте звання в Морській варті. Починаючи з цього рангу офіцеру можуть доручити керувати морською базою або військово-морською школою. Капітани мають велику автономію в управлінні своїми суднами, і ті, хто доводить своє лідерство і відданість за кілька років служби, можуть бути винагороджені отриманням командування більшим і важливішим судном або базою. Наприклад, капітан Смокер відповідав за безпеку цілого міста Логтаун. Капітан Верго отримав у підпорядкування базу Морської варти Джі-5, яку пізніше перейняв до себе капітан Смокер, а потім вже і нинішньому капітану Тасігі.

Коммандер[]

Коммандер або Командир — сьоме звання у Морській варті. Це найнижче звання серед старших офіцерів. Коммандер це спеціалізований професіонал з еквівалентним досвідом. Людина з таким званням може керувати кораблем, подібно фрегат чи лінкор. На морських суднах командир може називатися «шкіпером» або «капітаном», що є посадою, але не званням.

Молодші офіцери[]

Лейтенант-Коммандер[]

Лейтенань-Коммандер або Лейтенант-Командир — восьме звання у Морській варті. Це найвище звання серед молодших офіцерів. Командири-лейтенанти зазвичай служать офіцерам середнього рангу в управлінських і командних підрозділах кораблів ВМС. Офіцер цього звання може керувати малим кораблем або ж бути замом на великому кораблі.

Починаючи з цього рангу вище, офіцери морської піхоти надають перевагу костюмам , які одягають під офіцерське пальто.

Лейтенант[]

Лейтенант — дев'яте звання у Морській варті. На цьому етапі очікується, що офіцер буде повністю кваліфікований для ведення війни та продемонструє достатні лідерські якості, щоб керувати командами тактичного спостереження та ситуаціями з втратою. Вони є головними наставниками молодших офіцерів і забезпечують багато навчання та направляють решту екіпажу. На кораблі вони можуть приймати екстрені рішення від імені відсутнього командира, наприклад, відвезти судно до порту, якщо неминучий шторм.

Лейтенант молодшого розряду[]

Лейтенант молодшого розряду — десяте звання у Морській варті. Лейтенант молодшого розряду виступає в якості офіцера дивізіону та очолює групу моряків і старшин у певних підрозділах, таких як інженерні чи розвідувальні служби.

Енсін[]

Енсін або Мічман — це офіцер найнижчого рангу в Морській варті. Також відомий як Прапорщик. Прапорщики флоту зазвичай призначаються до дивізії (або взводу) чисельністю від 5 до 50 чоловік. Прибувши до свого першого підрозділу, повинні наполегливо працювати, щоб заслужити повагу свого екіпажу. Хоч цей чин і називається Прапорщик, проте відноситься до військового звання молодшого офіцера.

Це найнижчий ранг, який отримав дозвіл носити «Справедливість» (正義 Seigi) на спині свого одягу.

Унтер-офіцери[]

Головний прапорщик[]

Головний прапорщик або Прапорщик — дванадцяте звання в Морській варті. Це найвище звання з унтер-офіцерів. Ця посада передбачає застосування технічних та лідерських навичок у порівнянні з головними функціями управління.

Майстер-старшина[]

Майстер-старшина або Старшина першого класу — тринадцяте звання у Морській варті. Старшини 1-го класу є керівниками дивізії, які контролюють роботу підлеглих. Самі ж виконують лише найскладніші завдання. Вони наставляють молодших старшин і відповідають за повсякденні справи, а також їх консультують і наставляють старші старшини. Наприклад, старшина Тасігі проводила уроки фехтування з підлеглими.

Звання вимагає поєднання технічних навичок у визначеній професійній спеціальності, а також доведених лідерських навичок. Ключова функція берегової охорони від рангу старшини і вище полягає в тому, що вона або вона має юридичні повноваження діяти як службовець правоохоронних органів.

Головний-старшина[]

Головний старшина або Старшина другого класу — чотирнадцяте звання у Морській варті. Старшини 2-го класу є самодостатніми лідерами і знають, яку роботу потрібно виконувати без вказівок. Вони наставляють молодших моряків та старшин, а також відповідають за повсякденні справи за відсутності старших за званням. Вони беруть на себе все більші керівні ролі і можуть мати один або кілька додаткових обов’язків Майстера-старшини.

Старшина[]

Старшина або Старшина третього класу — п'ятнадцяте звання у Морській варті. Це найменше звання унтер-офіцера. Старшини вважаються самодостатніми лідерами і знають, яку роботу потрібно виконувати без вказівок. Вони наставляють молодших моряків і відповідають за повсякденні справи за відсутності старших. Вони беруть на себе все більші керівні ролі і можуть мати один або кілька додаткових обов’язків Головного-старшини.

Після того, як морський піхотинець підвищиться до цього рангу, йому або їй дозволяється носити різноманітну форму або навіть цивільний одяг. Проте багато старшини вважають за краще виглядати «як матроси» і продовжують носити традиційну форму.

Рядові звання[]

Матрос першого класу[]

Матрос першого класу або Моряк — шістнадцяте звання в Морській варті. Військово-морські моряки вважаються учнями, які навчаються для своєї військової спільноти. Незважаючи на те, що вони все ще є моряками низького рангу, матроси першого класу здобули свою базову кваліфікацію та знають як рухатися на кораблі, ніж їхні нижчі за званням. Досвід і знання дають моряку набагато більше уваги, ніж звання. З цього рангу службовець несе вахту та має обов'язки у своєму підрозділі.

Учень-моряк[]

Учень-моряк або Моряк другого класу — сімнадцяте звання в Морській варті. Також відомий як Молодший матрос. Військово-морські моряки вважаються учнями, які навчаються для своєї військової спільноти. Вони можуть бути в школі або на флоті, але незважаючи ні на що, більшість їхнього часу розподіляється між навчанням і роботою. Також, учень-моряк може бути помічником матроса, кока, керманича, столяра, каноніра.

Моряк-новобранець[]

Моряк-новобранець або Моряк третього класу — вісімнадцяте звання у Морській варті. Це перше звання моряка, яке може отримати людина пройшовши практику Юнгою. Моряк-новобранець, як правило, виконує легкі завдання, як-от допомога капітанам і пошук кораблів.

Юнга[]

Юнга — найнижче звання у Морській варті. В його обов'язки входить вся важка робота: від миття палуби до несіння гарматних ядер. Юнги допомагали кухарю, ознайомлювалися із будовою корабля й конструкцією вітрил, допомагаючи матросам, стояли на вахті, коли треба було підмінити когось, і навіть вчилися кермувати кораблем у гарну погоду.Зазвичай, юнгами становляться діти від 12 років.

Advertisement