Логія
250px-MokuMoku.png
Cтатистика
Японськa назва 自然系 (ロギア)
Транскрипцiя Shizen-kei (Rogia)
Українськa назва Логія
Дослівне значення Природний тип

Логiя - тип Диявольського плоду, який дає здiбность користувачу претворювати своє тiло на природний елемент. Логiя вважається рiдким i одним з сильнiших типiв плодiв.

Ефекти[ред. | ред. код]

Користувач може перетворюватися на природний елемент та використовувати усю його силу. До того ж вiн може створювати цей елемент, якщо є певнi умови. Наприклад, Ейс створював багато вогню коли навколо було багато дерев'янних конструкцiй.

Сила[ред. | ред. код]

Навiть в звичайному станi користувач Логiї майже не вразливий до фiзичних атак. Тiло може бути розрiзано або зломано, але воно вiдновиться шляхом перетворення тiла на частки елементи та збирання разом.

якщо користувач тренує здiбностi свого плоду, то вiн може поширити свої здiбностi та керувати тим, що пов'язанно з його елементом. Наприклад, Крокдайл, доторкнувшись до людини мiг висушувати його тiло, Енель плавив та змiнював форму металевих конструкцiй за допомогою блискавки, а Кiзару рухався зi швидкiстю свiтла. Зi свого тiла користувач може видiляти необмежену кiлкiсть елементу та використовувати як йому заманеться.

Також користувачи набувають iмунитет до свого елементу а також до того, що з ним пов'язано. Наприклад, Ейс та Крокодайл легко переносять спеку в пустелi.

Найнебезбечнiша сторона логiї  це її руйнуюча сила. За допомогою логiї користувачи можуть викликати природнi явища, якi охоплюють велику територi, такi як пiсчани бурi, пожежа, блискавки. Також яскравим прикладом є битва Акаiну та Аокидзi. Пiсля зiткнення двох логiй, клiмат на Панк Хазард був назавжди змiнений. Але такi плоди, як Дим Смокера чи Болот Карiбу, створенi для захвату та утримки ворогiв, а не для руйнування.

Слабкiсть[ред. | ред. код]

Iснує два способи нашкодити користувачу логiї. Перший спосiб полягая у слабкостях природного елементу користувача. Наприклад, Енелю можна нашкодити будь-чим, що не проводить електричний струм, наприклад, гумою. Iнший приклад це Крокодайл. Якщо змочити кулаки водою, тодi можна буде нанести удар його пiсчаному тiлу.

Другий спосiб, це повне знищення елементу, з якого складається тiло користувача. Це пов'язанно з тим, що користувач видiляє елемент зi свого тiла, та не може використовувати цей же елемент з оточуючих чинникiв. Якщо знищити частину елемента, то ця частина тiла користувача теж зникне, якщо це життєво важливий орган, то користувач загине. Перший раз це було показанно, коли Акаiну своєю магмою потушив та  знищив вогонь Ейса, пiсля чого вiн помер.

Шкодити логiї можуть користувачi Волi (Хакi).

Iнше[ред. | ред. код]

Руйнуюча сила логiї

Логiя вважається однiєю з рідкісніших видiв диявольського плоду. Рiдше зустрiчається лише Miфiчний Зоан.

Серед логiй iснують сильнiшi та слабкiшi логiї. Наприклад, магма Акаіну сильнiша за вогонь Ейса

Користувачi Логiї[ред. | ред. код]

Користувачи Логії
120px-Smoker Post Timeskip Portrait.png 120px-Crocodile Portrait.png 120px-Portgas D. Ace Portrait.png 120px-Enel Portrait.png
Смокер Крокодайл Портгас Д. Ейс(мертвий) Енель
120px-Kuzan Post Timeskip Portrait.png Marshall D. Teach Portrait.png 120px-Borsalino Portrait.png 120px-Sakazuki Portrait.png
Кудзан Маршал Д. Тіч Борсалино Сакадзукі
120px-Caribou Portrait.png 120px-Caesar Clown Portrait.png 120px-Monet Portrait.png 120px-Trébol Portrait.png
Карібу Цезар Клаун Моне(померла) Требол

Список відомих плодів типу Логія[ред. | ред. код]

Інше[ред. | ред. код]

  • Через свою рідкість, логією користується найменьше число людей, до того ж Логія-користувачі відносяться до дуже сильних організацій (Флот,Пірати Біловуса, Шичібукай та Бог Скайпії).
  • Моне - перша жінка, яка володіла диявольським плодом типу Логія (Юкі-Юкі но Мі).