Моне
Манга Моне в манзі.
Cтатистика
Японське iм'я: モネ
Транскрипцiя Моне
Українське iм'я: Моне
Органiзацiї: Цезарь Клаун (шпигунство); Пірати Донкіхота
Професiя: Пірат
Прiзьвисько: Невідомо
Вiк: 30
Зрiст: 227 см
День народження: 27 серпня
Винагорода: Невідома
Диявольський плiд
Японська назва: Юкі-Юкі но Мі
Українська назва: Сніг-Сніг
Значення: Сніг
Тип: Логія

Минуле[ред. | ред. код]

У минулому, у віці 8 років, Моне стає старшою сестрою Цукрика. Надалі, через 9 років, Моне разом з Сюгар знайомляться з Донкіхотом Дофламінго, який дізнавшись про їх нещасної життя, запрошує їх вступити в його команду, на що вони з радістю погоджуються. Надалі, після того, як вони стали частиною команди Піратів Донкіхота, Моне отримує здатності Диявольського плода і стає користувачем сили Юкі-Юкі но Мі

Моне бере в заложниці принцессу Віолу

Пізніше, коли їй було 20 років, незадовго до прибуття Донкіхота Дофламінго та інших членів команди на Дрес Роза, Моне за його наказом проникла до королівського палацу Родини Ріку, як служниця, де виконувала роль особистої шпигунки команди. Після початку захоплення країни, Моне змогла подолати королівську варту, щоб 《привітати》нову королівську родину, після цього, завдяки її допомогі, Пірати Донкіхота проникли до палацу та взяли у заручники принцессу Віолу. Як результат, завдяки командній роботі, Королівський Палац опинився під владою Піратів Донкіхота.

Наступні події є Філлерними і тому не вважається частиною Канонічної історії.

Моне зустрічає Кіроса

Майже вранці, гладіатор Кірос прийшов до палацу щоб дізнатися про ситуацію в країні, вона була однією з тих, хто зустрів його. Помітивши його, вона розповіла йому, що «Новий Король» вже його очікує, що здивувало його, після чого запропонувала провести його до нього. Перед тим як піти з нею, Кірос попросив Віолу піти разом із ним, але Моне сказала, що він має піти один, після чого він вирішив піти з нею сам, при цьому відмовився віддавати свою зброю (через недовіру до незнайомої та підозрілої жінки). Провівши його до майбутньої «Зали Мастей», Моне залишила його самого.

Пізніше, вона стала свідком прийому принцесси Віоли до команди Піратів Донкіхота, під новим кодовим ім'ям «Віолетта».

Кінець Філлерної частини.

За великий проміжок часу, Моне була відправлена на Панк Хазард за наказом Донкіхота Дофламінго з метою шпигунства за діями Цезаря Клауна, а також у якості його особистого охоронця.

Під час перебування на Панк Хазард, вона була свідком появи перших дітей у лабораторії, яких Цезарь обманом переконав, що їхні батьки попросили його преглянути та вилікувати їх, оскільки вони хворі смертельною хворобою. А коли діти перебували у Бісквітній Кімнаті, вона поводилася з ними дуже лагідно, і навіть материнськи, також Моне давала їм особливі цукерки після проходження лікувальних процедур, або просто за хорошу поведінку.

Після Таймскіпу[ред. | ред. код]

Прибуття Трафальгара Ло на Панк Хазард[ред. | ред. код]

Після прибуття Трафальгара Ло на острів, Моне зуміла дуже швидко знайти всю потрібну їй інформацію про нього. Коли вона дізналася, що Ло дуже гарний лікар, вона попросила його про допомогу для людей на острові, які 2 роки тому, через викид отруйного газу в атмосферу, втратили свої ноги. В якийсь проміжок часу, Моне віддала Ло своє сердце за наказом Цезаря, в обмін на те що Ло віддасть своє, як знак їхньої співпраці. І ще вона попросила Ло за допомогою його Диявольського плоду, поміняти її руки на крила, а ноги на пташині кінцівки, гігантських розмірів, завдяки чому вона могла слідкувати за всім що відбувається на Панк Хазард, коло їй заманеться.

Сага Дрес Рози[ред. | ред. код]

Арка Панк Хазард[ред. | ред. код]

Моне слідкує за мугіварами

Після того як група мугівар висадилася на острів, вона тихо спостерігала за ними, але зрозумівши, що Усопп її помітив, вона одразу полетіла у бік лабораторії. Потім, летівши до зимової частини острову, вона вела розмову з групою співробітників лабораторії Цезаря по Ден Ден Мусі, які повідомили їй про чотирьох невідомих злочинців всередині науково-дослідного центру.

Повернувшись в лабораторію, вона швидко знайшла інформацію про Мугівар, а також доповіла Цезарю, що Дракон Вегапанка та патрульний загін Коричневої Бороди були переможені. А потім додала, що перша група піратів вже перетнула озеро та скоро повинна опинитися поряд з ними. Трохи пізніше, коли Цезарь отримав дозвіл від «Джокера» на усунення Мугівар, дозорних G-5 та самурая, вона відмітила, що загальна нагорода за голови Мугівар становить 800 000 050 беллі, проте з урахуванням того, що они припинили свою діяльність 2 роки тому, вона припустила, що їхня теперішня сила може бути значно більшою. У цей момент до них в кімнату увірвався поранений кінтавр, і доповів про захоплення Коричневої Бороди, почувши це Цезарь пообіцяв йому що «подбає» про його капітана, після чого провів його до кімнати де йому мали видати «ліки». Після того як Цезарь закінчив зі своїм експериментом, Моне поцікавилася у нього про те чи була це чергова невдача, на що він відповів, що його експерименти ніколи не провалюються.

Пізніше, після отримання звіту від Братів Єті, Моне була трохи розчарована тим, що трьох із Мугівар так легко вбили, після чого запитала Ло про його зв'язок з Мугіварою, знаючи, що він вже зустрічався з ним на Сабоді та в Марінфорді. Трохи пізніше, коли дзвонив Ден Ден Мусі, Цезарь просить Моне не відповідати на дзвінок, відчуваючи, що немає ніякої необхідності відповідати на нього, після чого він розповідає їй про істоту під назвою Смайлі.

Моне «озадачена» станом Ло

Пізніше, помітивши присутність Ло вона повідомила йому, що якщо він шукає «Майстра», то його вже тут немає, після чого, знаючи його жорстокість, вона припустила, що він пішов назовні подивитися на бій. Одразу ж Ло сказав їй, що збирається скоро покинути острів, на ці слова Моне відповіла жартом, що їй буде сумно без нього. Потім Ло сказав, що йому можуть знадобитися її здібності в одній справі та попросив їй піти з ним. Моне почувши це жартома відповіла, що якщо це запрошенняна побачення, то вона залюбки приймає його, але навіть якщо це не так, то вона все одно піде з ним, оскільки їй і так нудно. Прямуючи за ним по коридору, Ло несподівано впав через сильний біль у грудях, але не дуже щиро поцікавилася його самопочуттям. Потім помітивши в коридорі Верго, Моне зрозуміла всю суть справи та перемістилася до нього за спину.

В результаті, коли вона надивилася побиття над Ло, Моне проводить Верго до кабінету Цезаря, де той помістив до величезної клітки Ло разом зі Смокером, Ташигі, Монкі Д. Луффі, Ніко Робін та Френкі, яких спіймав «Майстер». Чекаючи на Цезаря, Моне вирішила пригостити Верго кавою з вершками, потім розповіла йому про експеримент вченого. Скоро, після появи Цезаря вона доповіла йому, що всі приготування закінчені, після цього вона по наказу Цезаря, приєднує приймач від повітряної кулі з Ден Ден Мусі відеотрансляції. Спостерігаючи за прямим ефіром, після того як Смайлі з'їв особливу цукерку, всупереч команді Цезаря, Моне відмітила, що він зовсім не хоче його слухати.

Після того, як Мугівари, Коричнева Борода, Дозорні G-5, Кінемон та Ло об'єдналися, сформорувавши тимчасовий альянс, Моне запитала Верго про що він думає, на що він відповів, що хтось допоміг дозорним G-5 пробратися всередину, бо самі вони не додумалися б. У цю ж мить, Моне здалося, що вона когось помітила, швидко вибігающого з кімнати, але не звернула на це увагу. Побачивши готовність Верго до бою, вона нагадала йому, що він не фехтувальник, пізніше він згадає це нагадування, і заявить що навіть так він всіх вб'є. Але, коли Верго почав бійку з Санджі, Цезарь наказав Моне дати газу пробратися всередину, показавши цим, що йому байдуже на долю Верго.

Моне зупиняє Луффі

Тоді ж, у кімнату увірвався Луффі, після чого починає черговий поєдинок з Цезарем. Зрозумівши, що Цезарь програє, вона вирішила захистити вченого, прикривши його від останньоїатаки Мугівари, атакою  «Kamakura», яка після удару одразу зруйнувалася, з чого вона зробила висновок, що він незвичайний пірат. Захистивши Цезаря, вона пропонує йому піти, аргументуючи це тим, що ця сутичка немає сенсу, після чого Цезарь швидко втік. Луффі намагався послідкувати за ним, але Моне завадила йому, запевняючи,що якщо з «Майстром» щось станеться, то «Джокер» вб'є її. Послухавши трансляцію Ло про його дії в кімнаті SAD, вона дізнається про його справжні наміри. Пізніше з нею зв'язується Дофламінго та повідомляє, що вже відправив до них Бейбі 5 та Баффало, а також повідомив про здібності Мугівари Луффі, додавши, що він може стати більшою проблемою ніж Ло. А в кінці надав їм наказ, за яким вони, коли закінчать свої справи на Панк Хазард, повинні повернутися на Дрес Розу.

Моне обіймає Луффі

Моне погодилася з наказом та створює навколо Луффі «Kamakura Jussoshi», що почало сильно його дратувати. Зрозумівши що вона просто витрачає його час, Луффі заявив їй, що ніколи не програє такій як вона. Почувши його заяву, вона з ним погодилась, прокоментувавши це тим, що навряд чи вона зможе зрівнятися з ним у силі, проте вона також додала, що перемога чи поразка зазвичай залежать від бойових навичок, після цих слів вона раптово обійняла Луффі, занурюючи його у кому від переохолодження та лишаючи сил. Але, несподіванкою для неї стало те, що він використав Королівську Волю, перервавши цим її атаку, після чого за допомогою «Gomu Gomu no Jet Spear» пробив дірку в підлозі, куди потім провалився. Побачивши це, вона відмітила, що в ньому є прихований потенціал, але якщо він не вміє літати, то йому нізащо не вибратися звідти живим, додавши коментарій, що він сам собі викопав могилу, а потім відправилася до бісквітної кімнати.

Моне проти Зоро

Прибувши туди, вона за допомогою «‎Yuki Gaki»‎ заблокувала вхід з бісквітної кімнати, і водночас не дає Моті втекти з цукерками. Зробивши це, вона звернулася до Моті, кажучи, що не можна бути такою скупою,та попросила поділитися цукерками з іншими дітьми. Помітивши Мугівар, вона перед ними відрекомендувалася, потім побачивши спробу Ніко Робін зупинити дітей, вона напала на неї - поранивши її своїми криголамами - та при цьому сказала їй не втручатися у чужі справи. Після цього Моне набрала достатню висоту, та збиралися нанести їй удар який доб'є її, але її зупинив Ророноа Зоро, який після цього почав з нею бій.

Намі пропалює крило Моне

Під час поєдинку з Зоро, вона почула розмову Намі, Робін і Чоппера про те, як зупинити дітей, після чого вона занурюється у сніг та намагається напасти на Намі та Чоппера, але їй знову завадив «‎Мисливець на піратів», який не розумів її бажання атакувати беззахисних, але вона пояснила, що краще спершу усунути «Слабкий бік»‎. Почувши ці слова, Намі була не в собі, та атакувала її «Heat Egg‎», обпікши цим її ліве крило та змусивши впустити свої криголами.‎

Ми ночами не спали, піклувалися про них, щоб вони могли жити в своє задоволення! І раптом з'являїтеся ви... та намагаєтесь відібрати в батьків їхніх дрогоцінеих діток... Як це по-піратському!
— Моне коментує дії Мугівар.

Моне атакує Намі та Чоппера в своїй демонічній формі

Відновившись і дуже розсерджившись, Моне знову занурюється в сніг, після чого, використовуючи «Yuki Gaki» і «Mannen Yuki» закриває вихід з кімнати і захоплює тіло Намі в «снігові окови». Упевнившись в тому, що Намі не зможе вирватися, Моне перетворюється в Сніжного Монстра, після чого намагається вкусити Чоппера, але Намі встигає його врятувати. Потім Робін, використовуючи «Cuatro Mano Spank», руйнує її форму, звільняючи тим самим Намі і Чоппера зі «снігового полону». Проте, відновившись, Моне розповіла їм, що ці діти є піддослідним матеріалом «Майстра», тому її завдання полягає в їх охороні. В цей час, Зоро розрізає «сніговий бар'єр», дозволяючи Намі, Чопперу і Робін, покинути бісквітну кімнату. Моне дуже розізлилася на нього через його вчинок, вона почала вимагати його перестати втручатися в їхні справи, після чого створивши «Hada Gatana» нападає на нього.

Моне нападає на дозорних G-5

Бившис із Зоро, Моне раптом стала цікава причина того, чому він тільки захищається, але не атакує, будучи впевненою, що їй було не під силу вбити його. У цей момент почувши кроки, дозорних G-5, Моне розуміє, що вони вже близько, та стає озлобленою ще більше, кажучи, що вона не дозволить їм увести дітей. Побачивши її, Дозорні і Санджі стали обкидати її компліментами про її красу, змусивши тим самим її зніяковіти. Проте, згадавши про своє головне завдання, вона знову перетворюється в Сніжного Демона, після чого впадає в лють і нападає на солдатів, завдаючи їм серйозні поранення. У цей момент, Ташигі атакує її, поранивши при цьому її в ліве крило і рятуючи тим самим своїх підлеглих.

Зоро розрізав Моне

Після розпалу спору, між Ташигі і Зоро, Моне пірнувши в сніг намагається атакувати її, проте та встигає блокувати її напад своїм мечем. Тоді ж, Моне починає кружляти навколо Ташигі вводячи її в подив, після чого атакує її своїми кігтями, відкидаючи в сторону. Після цього, вона атакує її «Yuki Rabi», проте Тасігі, використовуючи Сору встигає ухилитися. Побачивши її силу, Моне зрозуміла, що все ж даремно недооцінювала «Праву руку Смокера», але тим не менше вона була впевнена, що Смокер не зможе перемогти Верги, що Ташигі категорично заперечила, заявивши, що їм ніколи його не перемогти. Почувши це, Моне за допомогою «Fubuki» створює сильну заметіль, тим самим засліплюючи її. Заявивши, що вона розповість її підлеглим про її трагічну смерті, Моне починає затято атакувати Ташигі кігтями, після чого створивши «Tabira Yuki Hada Gatana» вибиває меч з її рук. Обезброївши її, Моне перетворюється в Сніжного Демона, після чого кусає Тасшигі в праве плече, проте та захоплює її, знаючи, що Моне може вирвати її плече, але навіть в подібному випадки Моне вирішила просто пожирати її до тих пір, поки та не здасться. Проте перш ніж Моне встигає відкусити Ташигі плече, Зоро ранить її щоку, змусивши тим самим її відступити. Побачивши ауру навколо мечника, вона впадає в панічний страх, стаючи нездатною поворухнутися, через що вона в підсумку була не здатна ухилитися від «Daishinkan» Зоро, в результаті чого була розрізана навпіл.

Ташигі добиває Моне

Однак, будучи ще живою і відчуваючи змішані почуття злоби і страху, Моне вирішила, що мечник вирішив просто познущатися над нею, не використовуючи в момент її «вбивства» Хакі Озброєння. Тоді ж, Моне, намагаючись зібрати своє розрубане тіло в одне ціле, відчувала сильний страх від усвідомлення того, що він може легко вбити її, через що вона втратила контроль над своїми здібностями. Однак, так і не зумівши ще зібратися в одне ціле, Моне впала в глибоку злобу, після чого спробувала вбити Зоро ударом в спину, проте в цей момент, Ташигі використовуючи Хакі Озброєння, завдає їй добиваючий удар «Kiri Shigure».

Моне стоїть перед кнопкою самознищення

Прийшовши до тями, Моне вдається дістатися до 3-ої лабораторії, де вона зв'язується з «Джокером». Почувши її, Дофламінго зрозумів, що вона ще жива, після чого розповів їй про поразку Верго та Цезаря, а також про те, що він відправив до них Бейбі 5 і Баффало, що її порадувало. Розповівши це, Дофламінго вибачився перед нею за його прорахунок, вважаючи все, що відбулося його провиною. Проте, не дивлячись на все це, Дофламінго вважав своїм обов'язком позбутися цих «Молокососів», після чого розповідає їй про таємну зброю, що знищила острів 4 роки тому, що знаходиться в 3-ій лабораторії та після активізації якої зможе вижити тільки Цезар Клаун (оскільки він логія газу). Проте, перш ніж він встигає договорити, Моне перебиває його, кажучи, що вона і сама збиралася це зробити, кажучи, що зараз вона знаходиться саме перед кнопкою самрзнищення острову. Почувши це, Дофламінго повторно вибачається перед нею і просить її померти, забравши всіх з собою, на що вона без жалю погоджується.

Прощавайте "Молодий Пане". Ви... людина, яка стане... Королем Піратів!
— - останні слова Моне перед своєю смертю.

Цезарь проколює сердце Моне

Поклавши трубку, Моне робить останні подихи повітря, після чого попращавшись з «Молодим Паном» і з думкою про те, що її капітан обов'язково стане Королем Піратів, вона готується натиснути на кнопку знищення. Але, перш ніж вона встигає це зробити, вона гине від руки Цезаря, який проколює її серце, вважаючи, що воно належало Смокеру, через що вона відразу ж падає на землю і з думкою про те, що вона підвела «Молодого Пана» , вона втрачає свідомість. Там же, слухаючи трансляцію по Ден Ден Мусі і не розуміючи, що сталося, Дофламінго почав кликати її, однак не почівши відповіді на свій заклик, він особисто відправився на Панк Хазард, щоб побачити, що відбувається на острові самому.