FANDOM

Нiко Робiн - пiрат та водночас археолог у командi Пiратiв Солом'яного Капелюху. Вперше з'явилася у анiме, як вiце-президент Барок Воркс, пiд псевдонiмом Місс Олл Сандей. Вона сьомий член команди, та шоста людини, яка приєдналась до Луффі, друга, після Намі, яка повернулась у команду після того як пішла із команди (під час арки Еніс Лоббі), а також перший член команди, який у минулому був супротивником команди Солом'яного капелюху. Вона з'їла Диявольский плід Квітка-Квітка (або Хана-хана но Мі). Її мрія знайти Ріо Понеґліф, який тримає у собі справжню історію. Винагорода за голову Ніко Робін на даний момент становить 130 000 000 беллі.

Зовнішність Редагувати

Робін висока, струнка зі спортивною статурою та темним волоссям довжиною до плеч. У мазі у неї карі очі з широкими зрачками, проте в аніме вона має світло блакитні очі з темно-зеленими зрачками, за винятком десятого та дванадцятого фільмів, також її тон шкіри в аніме (до таймскіпу) трошки темніший ніж на кольорових обкладинках манґи. У неї довгий, тонкий та виразний ніс. У Робін дуже довгі руки та ноги, що добре впливає на її високий зріст та бойові здібності, а також як і у більшості персонажів жіночого полу вузька талія. Вона дуже схожа на свою маму, за винятком тону шкіри та кольору волосся. Багато людей вважають її дуже гарною та привабливою, через що вона, разом із Намі, є постійним об'єктом джентильменської уваги Санджі.

У Робін немає особливого стилю у виборі одягу, але її фіолетовий ковбойський одяг, в якій вона вперше з'явилася, часто з цим асоціюється. Як і Намі, вона надає перевагу більш відкритому та вільному одягу, зазвичай темного кольору (частіше чорного або фіолетового). Також вона зазвичай носить високі підбори (навіть якщо це чобітки), які, схоже, не впливають на її ходьбу, біг або якість бойових навичок під час бійки.

До таймскіпу Редагувати

  • Під час арки Віскі Пік на Робін був відкритий одяг, фіолетовий комбінезон, який складався із короткого декольтеваного топу з мотузничастими застіжки, міні-юбку із білою бахрамою та синьою полоскою навколо пояса, ковбойський капелюх і чоботи з довгими каблуками. Також вона носила рожеву пов'язку на лівій руці з фіолетовими краями, білими бахрамами та золотим значком з емблемою "W".
  • Під час арки Алабасти її чоботи та капелюх змінилися на білі, а поверх топа зявилося біле пальто.
  • Під час арки Джаї вона носила фіолетовий одяг, який складався із ковбойського капелюха, жакету, білої блузки під ним, брюки та туфель на низьких каблуках.
  • Під час арки Скайпії Робін була одягнена у жовтий візерунчастий топ з білими краями, білий ковбойський капелюх, короткі фіолетові брюки з ремінем і фіолетові туфлі Мері Джейн. Також вонаносила схожу пов'язку, що і в арці Віскі Пік, тільки з емблемою "N".
  • Під час арки Лонг Рінг Лонг Ленду, вона була одягнена у фіолетовий жакет з відкритою молнією, блакитний топ с V-образним вирізом, зеленим коміром і візерунком у зелений горошок на грудях, фіолетові штани та фіолетові туфлі на високих каблуках.