Основні поєдинки[ред. | ред. код]

Поєдинки у філлерах та повнометражних фільмах[ред. | ред. код]

Інше[ред. | ред. код]

  • Як і інші члени екіпажу, у Робін є особистий Веселий Роджер. Він має фіолетовий ковбойський капелюх і чотири руки утворюючи вертушку на задньому плані.
  • Після таймскіпу на капелюху черепа з'явилися сонцезахисні окуляри, а на задньому плані зображена квітка (чимось схожа на зовнішній вигляд Диявольського плоду Робін та зображення квітки на її жилеті під час її першої появи після таймскіпу) з оточуючими її  "насінинками".
  • Обидва члени команди жіночого полу (Робін і Намі) залишали команду. У обох було тяжке дитинство. Обидві постраждали від знущань головних антагагістів, Арлонга та Спандама (Арка Еніс Лобі та Арка Аолонг Парку) та обидві втратили матерів.
  • Вона народилася того ж дня, що і її мама, Ольвія, - 6 лютого.
  • В главі 97 можна побачити, як Намі приміряє одяг, один з яких практично ідентичний одягу Робін під час Саги Алабасти.
  • Вона досі залишається єдиним членом екіпажу Солом'яного Капелюха, якого не запрошував Луффі.
  • В главі 355 під час флешбеку з Томом, Айсбергом і Френкі, нагорода за голову Робін була вказана неправильно: 78 000 000 белі, а не 79 000 000 белі.