Особистість[ред. | ред. код]

Ніко Робін є археологом та істориком (оскільки вона виросла та вивчилася на вченого по історії на своїй батьківщині, у місцевих вчених, у ранньому віці), яка шукає комфорт і свободу, вивчаючи таємниці світу. На відміну від інших членів Команди Солом'яного Капелюха, Робін спокійна і стримана, не завжди вступає в діалоги або обговорення, і більшу частину часу проводить за читанням книг або спостереженнями за командою. Як заявляв Санджі, в ній є "зріла краса". Будучи описаною Одою як «мати», вона справді показувала материнську турботу про інших, як з Чоппером або Момоносуке.

Робін має деяку моторошну і в деякій мірі жорстоку сторону, як коли вона говорить грубі або жахливі речі, що викликають огиду або жах і паніку у Намі, Чоппера або Усоппа. Робін зазвичай перша висуває припущення про те, що могло статися з втраченими членами команди, кажучи про страшні речі. В інших випадках вона може проявити інтерес до моторошної теми, наприклад, погодитися з вибором Луффі, який зазвичай вибирає найгірший із варіантів.

Ось декілька прикладів:

  • Коли Робін тільки приєдналася до команди, Усопп запитав, яка у неї спеціальність, на що вона відповіла: «Вбивства».
  • Коли Луффі, Зоро і Санджі досліджували галеон, який впав з неба і був з'їдений гігантською морською черепахою, Робін тут же сказала, що їх, можливо, також з'їли.
  • Коли Намі запитала, чи не з'їла небесна акула Зоро, Робін сказав, що тоді б морські хмари забарвилися б кров'ю.
  • Коли Намі висіла на мотузці над небесними акулами, Робін сказала, що висота становить близько 50-ти метрів і якщо Намв впаде, то вона швидше помре від падіння, ніж від акул.
  • Коли Зоро, Намі і Робін повернулися на Гоїнг Меррі і не виявили там Чоппера, який мав охороняти корабель, і помітили на самому кораблі сліди битви, Робін сказала, що він міг бути розірваний на дрібні шматочки.
  • Коли Чоппер був узятий Піратами Фоксі під час Деві Бек Файт, Намі сказала, що сподівається, щоб Фоксі не були колекціонерами рідкісних тварин, на що Робін відповіла, що потрібно сподіватися, щоб вони не виявилися колекціонерами рідкісного хутра.
  • Коли команда вибирала назву для їхнього нового корабля (Таузенд Санні), Робін хотіла назвати його «Темрявою».
  • Коли на Триллер Баркі команда вибирала, хто піде на обстеження острову Робін визвалася сама, як доброволець, кажучи, що любить «відчуття страху».
  • Коли Намі кричала від щастя, тестуючи Міні Меррі II на Триллер Баркі, Робін сказала, що вона, можливо, проклята примарою.
  • Коли на команду напав Цербер, Робін сказала, що він виглядає досить милим.
  • Коли решта Мугівар шукали Намі, Усоппа та Чоппера, Робін сказала, що їх голосів більше не чутно, і цікаво, що може це було через те, що вони вже були задушені.
  • Коли Мугівари коментували удачу Санджі від реакції на обличчя Дюваля, Робін сказала, що смерть Санджі була б не менш цікавою.
  • Коли "тріо монстрів" вийшли за межі смоляного покриття Санні, щоб розібратися з Кракеном, а потім загубилися, Робін прокоментувала, що потрібно сподіватися, що вони не будуть розірвані на шматки морськими монстрами.
  • Коли Ной падав на поле битви, Робін стало цікаво, чи офарбиться океан кров'ю, якщо всі будуть розчавлені ним.
  • Коли Мугівари піднімалися на Дзо і Усопп запитав, що впало зверху, Робін сказала, що це було схоже на окривавлину людину з численними увіткненими в нього ножами.
  • Коли Усопп помітив одяг Намі на Ванді, Робін стало цікаво, чи можуть Мінки бути канібалами.

Відносини[ред. | ред. код]

Команда [ред. | ред. код]

Друзі[ред. | ред. код]

Вороги[ред. | ред. код]

Колишні вороги [ред. | ред. код]

Родина[ред. | ред. код]

Ніко Ольвія [ред. | ред. код]

Ольвія прощається з маленькою Робін

Ніко Ольвія була матір'ю Робін, і хоча за весь час вони навіть не бачилися, її мати все ще любила її. Вона пишалася своєю дочкою і вважала її дивовижною за здатність читати понегліфи в такому юному віці. Єдине про що вона шкодувала, це те, що вона була нездатна провести час зі своєю дочкою і навіть не попрощалася з нею як справжня мати.

Після того, як Ковер розповів усю правду Світовому Урядові, Ольвія зіткнулася з Робін, почувши її ім'я, і ​​після благання Робін, Ольвія визнала свій зв'язок з нею. Під час Бастер Колу, Спандай запанікував після того, як мало не постраждав від снаряда і втік. Ніко Ольвія нарешті залишилася з дочкою. Вона обіймала її і казала, що пишається нею. А потім попросила Саула забрати Робін в безпечне місце, і сказала їй продовжувати жити і передавати справжню історію іншим.