FANDOM

Сила та здібності Редагувати

У вісім років Робін отримала нагороду у розмірі 79 000 000 белі за володіння здібностями плоду Хана-Хана, які зробили її досить сильною, і імовірно за потоплення шести військових кораблів Бастер Колу за допомогою здібностей плода, що було брехнею. Проте нагорода все одно була призначена, так як вона здатна читати понегліфи, в яких розповідається про Порожнє Століття. А кораблі, насправді, були зруйновані Ягуар Д. Саулом, коли він намагався допомоги Робін втекти під час руйнування Охари.

Майстер розвідки та шпигунства Редагувати

Життя Робін з самого дитинства була в бігах. З 8-ми років вона вже мала навчитися виживати і захищатися, щоб виходити з безвихідних ситуацій, і їй це вдалося. Навіть адмірал Аокідзі прокоментував, що вона без труднощів могла втекти від CP-9 (але не зробила це лише тому, щоб не дати CP-9 викликати Бастер Кол, щоб знищити її накама).

Історичні та археологічні знання та досвід Редагувати

Робін також досвідчений археолог з великими знаннями в історії і культурі різних сфер. Вона також одна з одиниць, що вижили (якщо не єдина), хто здатний читати понегліфи, які містять інформацію про давню історію. І це булу головна і основна причина, чому її перша нагорода була такою високою в такому юному віці.

Більшість своїх знань і навичок вона отримала в бібліотеці Охари ще в дитинстві, причому без допомоги своїх дорослих колег. Але навіть крім історичних знань, Робін також знає інформацію про найбільш великих особистостлстей світу Ван Піс, і знає як мінімум про таких як Рудоволосий Шанкс, Драгон і Гекко Морія. Їй навіть відомо про найбільш секретні організації Світового Уряду, таких як Сайфер Пол.

Фізичні здібності Редагувати

У Робін немає ніяких надлюдських здібностей крім її Диявольського плоду, проте вона має хороші атлетичні якості. У той час як часте використання її здібностей ставить під питання її фізичну силу, час від часу натякають, що фізичні можливості Робін набагато вищі, ніж можна сказати по її стрункій фігурі.

Було показано, що вона здатна приймати прямі удари і відбивання ракуш Ями, і також була в змозі стримувати потужного зомбі як Дзігоро (хоч і ненадовго). Вона досить спритна, щоб маневрувати серед натовпу вартових перед використанням здібностей, при цьому зберігаючи руки в хрестоподібному положенні.

Варто зазначити, що під час арки Триллер Барка, перед прибуттям жахливого Луффі, вона була єдиною з Мугівар, хто міг битися з Шичібукаєм Морією, в той час як він був усередині Орзу. А після таймскіпу вона продемонструвала здатність пересилити риболюдину, маневруючи навколо нього і майстерно захоплюючи противника больовими прийомами; і хоча вона робила це за допомогою здібностей свого плоду, відомо, що вона зробила копію свого тіла поблизу противника, а також додаткові руки для кращої атаки, при цьому копія виконує всі рухи, що і сама Робін, а це може означати, що сама Робін стала сильнішою фізично.

Її реакції також стала набагато швидшою. Мало того, що вона змогла спіймати гнома (використовуючи здібності свого плоду), їй навіть вдалося знешкодити Хакубу, коли він намагався раптово напасти на неї. Це дійсно неймовірна здібність, оскільки неконтрольований вбивця був такий швидкий, що борці Колізею Кориди і навіть Деллінжер не могли за ним встежити.

Одним з її найбільш вражаючих аспектів є її сила волі; як їй вдалося прийти до тями за лічені хвилини після того, як її тінь була вкрадена Гекко Морією (при тому, що зазвичай для більшості людям потрібно кілька днів). Також приклад її здатності до швидкого відновлення - коли вона, Зоро, Ган Фолл і Вайпер були всі "вибиті" здібностями Енеля, Робін була першою, хто прийшов до тями. Навіть з важкою травмою, вона все ще мала досить сил, щоб використовувати здібності і забрати всіх в безпечне місце, а також самій відновитися без допомоги Чоппера.

Диявольський плід Редагувати

Більш детально: Хана-Хана но Мі

Ніко Робін використовує свої здібності у 8 років

Робін з'їла плід Хана-Хана типу парамецій в дуже юному віці, оскільки вона вже в 8 років вміло використовувала здатності плоду. Навіть в цьому віці вона була досить досвідченою, щоб шпигувати за дослідженнями, які професор Куробо і інші її колишні колеги археологи з Охари проводили таємно від Світового Уряду. Вона може виростити частини свого тіла на будь-якій поверхні, включаючи її власне тіло, що дозволяє їй створювати їх копії, у тій кількості, якій вона забажає. Проте, її вирощені частини вважаються простими копіями її власного тіла, і якщо їм зробити боляче, то вона також відчуває біль. Аналогічно, здатності Диявольських плодів, які вимагають контакту з тілом людини, також діють на її вирощені кінцівки і передаються її, як у випадку з Сюгар, яка доторкнулася до вирощеної руки Робін і та перетворилася на іграшку. Зазвичай, коли вона використовує свої здібності, вона схрещує руки напроти грудей. Робін досить розумна, щоб знати, як використовувати свої здібності найбільш ефективним і дієвим способом, і її атаки заважають ворогові, зупиняючи його рухи постійно зростаючими руками. Хоча вона дуже сильна, її вирощеним частинам тіла може бути завдано шкоди, який передасться і їй - це і можна вважати її слабким місцем. Її здібності також дуже корисні, якщо її Накама загрожує небезпека. Вона може забрати товаришів, які не здатні пересуватися, виростивши на них руки або ноги, але вона в основному застосовує здатності на противниках, щоб схопити їх болючими прийомами.  
Робін розповідає про свої здібності
Її найбільш часта атака - це «Seis Fleur: Twist» (Робін згортає верхню частину тіла супротивника), «Ocho Fleur: Flip» і «Clutch» (руки виростаю на спині супротивника, охоплюють підборіддя і ламають шию, а для більш сильних супротивників вона використовує більше рук і навіть ламає хребет). Навіть коли вона застосовувала «Cuerpo Fleur: Doble Clutch», вона додавала по 4 додаткові руки собі і своєму клону.