Ребекка
Манга - Аніме

Ребекка в аніме

Cтатистика
Японське iм'я レベッカ
Транскрипцiя Рєбєка
Українське iм'я Ребека
Органiзацiї Колізей Корріду (у минулому); Родина Ріку (частково)
Професiя Гладіатор (колишня); Принцеса Дрес Рози (відмовилася)
Прiзьвисько 《Непереможна жінка》
Вiк 16
Зрiст 171 см
День народження 4 серпня
Винагорода Немає

Ребека — гладіатор Колизею Корріди, участниця змагання за Диявольський плід Мера-Мера но Мі. Вона онука короля Ріку Долдо III, донька принцеси Скарлетт та солдата, який у минулому був бандитом, Кіроса, небога принцеси Віоли. А це робить її ще однією спадкоємицею на пристол Дрес Рози, та принцесою цієї країни.

Зовнішність[ред. | ред. код]

Ребекка — світлошкіра, висока, струнка та з хорошою статурою молода дівчина з карими очима та рожевим волоссям, яке вона, знаходячись у Колізеї Корріди, заплітала у просту косу.

Коли вона була дитиною, її волосся було коротшим та пряміше, а також заплетене в один хвостик. Вона носила блакитну суконьку з капюшоном, хоч і в манзі пальто було показане більш темним.

Під час поєдинку вона носить броньоване бікіні з бляшок жовтуватого металу. Також вона носить досить високі, до колін, паножи з того ж самого металу, коричневі, шкіряні рукавиці та гладіаторський шолом з високим червоним гребінцем. Холом був пошкоджений Хакубою під час поєдинку в Колізеї. У якості зброї вона носить довгий прямий тупий меч та щит, який вона зняла перед поєдинком. Інші гладіатори вважають її привабливою та гарною, і водночас не достатньо сильною.

Перед початком турніру в Колізеї Корріди вона носила звичайний, легкий одяг: звичайну білу сукню, жовте намисто та коричневі сандалі.

Після того як Донкіхот Дофламінго зазнав поразки, до неї повернувся статус принцеси, вона одягла довгу жовто-помаранчеву сукню з рюшиками, схожу на ту що носила її мама, та туфельки на підборах. Також її волосся були вплетені темні банти.