Вікі Ван Піс
Advertisement

Тобіо є онуком Гандзо. Він займався пошуками легендарного пірата Вунана, тому що вірив, що він все ще живий.[1]

Зовнішність[]

Тобіо є маленьким хлопчиком з темним волоссям, що стирчить. Він носить червоний жилет поверх білої футболки і чорний плащ із намальованими язиками полум'я, червоний зсередини, який тримається завдяки великому банту на шиї. Його шорти та черевики здаються більшими, ніж потрібні дитині.

Особистість[]

Любить пригоди та мріяв знайти легендарного «Золотого пірата» Вунана. Спочатку йому не подобалося те, як його дідусь ставиться до пригод та піратства, але пізніше він змінив свою думку, коли дізнався, що той був другом дитинства Вунана.

Сила і здібності[]

Був помічений з дерев'яною палицею, але його навички у її використанні бажають бути кращими.

Історія[]

200px--

Луффі захищає Тобіо від Ельдрагго.

Тобіо був схоплен Ельдрагго на самому початку і був змушений працювати для нього, поки не був звільнений і не продовжив пошуки самостійно. Він думав, що його дідусь, Гандзо, витратив все своє життя даремно, але, на свій подив, дізнається, що той не тільки був другом дитинства Вунана, але й одного разу врятував його, так що він зміг стати легендою також завдяки Гандзо. Допомагаючи відшукати втрачене золото, він також допоміг Піратам солом'яного капелюха зупинити Ельдрагго у своїх пошуках.[1]

Примітки[]

  1. 1,0 1,1 One Piece Movie 1, Представлений Тобіо.

Навігація[]

Шаблон:East Blue Characters Navibox Шаблон:MSchar Navibox

Advertisement