FANDOM

Хана-Хана но Мі - це Диявольський плід типа Парамеція, його з'їла Ніко Робін. Плод дає можливість "вирощувати" користувачеві бажану частину свого тіла (руки, ноги та ін.). При скасуванні ефекту вирощування частини тіла розпадаються рожевими або фіолетовими пелюстками. Кількість частин тіла обмежене витривалістю користувача, проте їх вистачає для створення великої сітки із рук, щоб спіймати когось або відбити гарматні ядра. Якщо тренуватися і розкривати нові здібності плоду, користувач зможе створювати навіть копію свого тіла в повний зріст. Хоча за допомогою цього плоду можна створити потужні атаки, Робін зазвичай використовує його для побутових справ. Всі атаки плоду Робін називає на французько-іспанській та англійській мовах.

Етимологія Редагувати

«Хана» () - японське слово, яке перекладається як «Квітка» та «Цвітіння», що натякає на здібності плоду, вирощування частин тіла подібно квітам.

Зовнішній вигляд Редагувати

Хана-Хана но Мі - це плод у формі рожевої квітки зі стеблом, виростающе з верхівки, з завитками, які формують зігнуту букву «S» на пелюстках. Його зовнішній вигляд нагадує рожеву жоржину або лотос Сахасрара.

Сильні та слабкі сторони Редагувати

Схоже ти не зрозумів. Сила, швидкість... вони ніщо проти мене"
—  Робін пояснює Пеллу про свої здібності.

Сильні сторони Редагувати

Головна сила плоду - це здатність виростити будь-яку частину тіла в будь-якій кількості на будь-якій поверхні, у тому числі власне тіло, але якщо на власнику не буде Кайросекі. Завдяки цьому, користувач може знерухомити відразу велике число супротивників. Так як користувач практично єдиний, хто знає, де виростуть його створені частини тіла, він має перевагу у вигляді несподіванки. Винятком можуть бути користувачі плода типу логії, якщо звичайно сам користувач не володіє Волею Озброєння, або користувачі так званої мантри, завдяки чому вони можу передбачити дії супротивника (хоча, невідомо чи це спрацює проти здібностей плоду Хана-Хана). Все це робить плід Хана-Хана одним з найпотужніших з класу парамеції. У бою з Пеллом Робін стверджувала, що сила і швидкість марні проти неї, однак в сюжеті зустрічалися моменти, які говорять про зворотнє (докладніше в розділі слабкості). Ніко Робін використовувала свою силу, щоб створювати ілюзію. Вперше ця здатність була використана на Нефертарі Віві, коли вона поранила себе, але насправді це зробила Ніко Робін, виростивши на ній руку. Ця здатність використовувалася тільки один раз. Також користувач може вирощувати й інші частини тіла, такі як очі, вуха. Подібна здатність корисна для збору інформації.

До таймскіпу, Робін була здатна створити до ста кінцівок, що було для її тодішніх здібностей межею. Керуючи кожною створеною кінцівкою окремо, вона підтримувала і з'єднувала їх всі між собою, що дозволяло їй створити більш великі конструкції для боротьби з більш сильним противником, як наприклад «Cien Fleur: Wing» або «Big Tree».

Після таймскіпу Робін сильно вдосконалила силу плода і тепер була здатна створювати аж до тисячі кінцівок одночасно, і об'єднувати їх за тим же принципом створюючи гігантські руки і ноги. Вона також навчилася створювати копію всього тіла, що дозволило їй створювати певну кількість своїх клонів. Але на відміну від інших технік плоду, при створенні клона також копіюється і одяг користувача. Це зроблено навмисно, зі зрозумілих причин (цензура).

Слабкі сторони Редагувати

У плода Хана-Хана є також особливі слабкі місця. Якщо створену кінцівку поранити, то користувач відчує біль, і можливо не тільки справжня кінцівка, але і створені її копії. Також, якщо застосувати на створених кінцівках здатності інших плодів, то вони подіють на користувача.

Наступні події є Філлерними і тому не вважається частиною Канонічної історії.

Наприклад, у десятому фільмі, коли Аїн використовувала силу свого плоду Модо-Модо но Мі на створеній частині тіла, то Робін помолодшала з 30 до 18 років.

Кінець Філлерної частини.

Або коли Робін спробувала втримати Цукрик, але та доторкнулася до вирощеної руки і перетворила Робін на іграшку. Хоча Робін стверджує, що сила і швидкість проти неї не діють, схоже це не так. Вона не може завдати шкоди противнику, якщо його тіло дуже міцне, і він здатний перебороти силу безлічі рук Робін. Наприклад, Дзігоро з легкістю зміг вирватися з захвату рук Робін, використовуючи грубу силу. У тому випадку, якщо противник здатний рухатися швидше реакції Робін, сила Хана Хана но Мі також стає марною, тому що Робін не може розпізнати розташування цілі, що ускладнює точність атаки. Наприклад, Бінз переміщався на стільки швидко, що Робін не встигала за ним і кожен раз "промахувалася", вирощуючи руки в місці, де Бінз знаходився миттю раніше (не канон).

Вирощувані частини не можуть бути створені там, де для них не вистачить місця. Також, створені частини тіла, такі як рука і нога, хоч і здатні до руху, вони не можуть самостійно пересуватися і є прив'язаними до того місця, де їх виростили, як квітка корінням.

Також, як і всі користувачі Диявольських плодів, вона не може плавати.

Використання Редагувати

Керування здібностями плода відбувається подумки, проте Робін (в принципі, як і майже всі інші) вимовляє назви своїх атак, тим самим будь-яка кількість рук і дії з ними мають свої назви. Зазвичай для застосування здібностей Робін схрещує руки, проте, іноді вона використовувала здатності і без цього жесту. Також, Робін має хорошу уявну реакцію і волю, оскільки одночасно може створювати та контролювати більше однієї техніки.

До таймскіпу Редагувати

Сили плоду Робін використовувала різноманітними способами. Вона використовувала їх, коли була ще дитиною. Перш за все вона використовує можливості для боротьби, проте вона, як відомо, використовує їх і для інших цілей (наприклад, для лоскоту Луффі і Чоппера; перетранспортування речей). Коли Робін використовує свою силу в поєдинку, вона використовує зжим, створюючи свої руки в конкретних місцях на тілі свого супротивника і поміщаючи їх в потрібні їй місця захоплення, щоб запобігти їх переміщення або обезброїти їх, вибиваючи ударом будь-яку зброю або інструменти, які вони можуть використовувати проти неї.

Руки Редагувати

Робін проти Ташигі

Робін використала нею вирощені руки, щоб перемогти Ташигі

Робін в більшості випадків використовує свої сили для створення рук, щоб мати найширший асортимент дій. Назви всіх технік Робін цього типу слідують одній послідовності. Спочатку вона вимовляє кількість рук на іспанській, яке супроводжується словом «Fleur», що на французькій означає «квітка». Незалежно від того, де з'явилися її руки, вона може зробити велику кількість речей. Якщо вона збирається атакувати, то вона скаже тип атаки на англійській. Наприклад, «Treinta Fleur: Strangle», коли вона вирощує тридцять рук і потім душить супротивника.

Назва технік з використанням рук:

Un Fleur

Un Fleur

Un Fleur (ウンフルール Un Furūru, іспанською та французькою буквально означає "Одна Квітка "): дана атака застосовувалась лише в аніме, під час філлерної Арки Райдужного Туману, Робін використала її, щоб спіймати стрілу, якою Пукау вистрілив у Луффі. «Un» із іспанської та італійської переводиться як звичайна  форма «один», також використовується у французькій і каталанській мовах для позначення числа один, з чого можна зробити висновок, що форма дуже розповсюджена.

Кінець Філлерної частини.

Dos Fleur (二輪咲き(ドスフルール, Dosu Furūru, іспанською та французькою буквально значить "Дві Квітки"; кандзі буквально означає "Дві рясно квітучі квітки"): Робін вирощує дві руки. Ця техніка застосовувалася лише одного разу,  на Френкі, щоб переконати його приєднатися до екіпажу. Двома руками, вирощених із нвг кіборга вона схопила його за нижню половину.

Grab

Grab

Grab (グ ラ ッ ブ Gurabbu, англ. буквально означає "Схопити"): Після застосування «Dos Fleur» Робін стискає кулаки. Це стало результатом досить болючої сцени для хлопців. Біль був настільки нестерпним, що навіть змусила Френкі опуститися на коліна і корчитися в муках. На питання фаната Ода відповів, що Робін відчуває все, що відчувають вирощені її кінцівки.

Clutch

Clutch

Clutch (ク ラ ッ チ Kuracchi, англ. буквально означає "Хватка"): Робін вирощує дві руки, охоплюючи ними обличчя супротивника, а потім різко відхиляє його голову назад і вниз, практично ламаючи йому шию. Вона може використовувати це відразу на декількох супротивниках, хоча це явно вже не розцінюється як «Дві Квітки». Вперше застосовується на охоронцях аукціону.

Tres Fleur

Tres Fleur

Tres Fleur (三輪 咲 き (ト レ ス フ ル ー ル, Toresu Furūru, іспанською та французькою буквально означає "Три Квітки"; кандзі означає "Три рясно квітучі квітки"): Робін вирощує три руки. Вперше було показано в битві проти Пелла в його формі напів-сокола. Дві руки стримували його за крила, через що він не зміг втриматися в небі та впав, а третя схопила меч, щоб він не міг оголити клинок і атакувати Робін. В One Piece TV Special 2 Робін використовує цей прийом для захоплення Луффі, але замість трьох вона вирощує шість рук.

Cinco Fleur

Cinco Fleur

Cinco Fleur (五 輪 咲 き (シ ン コ フ ル ー ル), Shinko Furūru, іспанською та французькою Буквально означає "П'ять квіток"; кандзі означає "П'ять рясно квітучих квіток"): Робін вирощує п'ять рук. Вперше була показана, коли Робін намагалася уникнути укусу гігантської змії, Ноли. Спочатку виростивши кінцівки з дерева, вона створила щось на подобу ліани з рук. В манзі вона тоді виростила п'ять рук, проте в аніме кількість збільшили до дев'яти, хоча вона все одно вимовляє «Cinco».

Seis Fleur

Seis Fleur

Seis Fleur (六 輪 咲 き (セ イ ス フ ル ー ル) Seisu Furūru, іспанською та французькою буквально означає "Шість Квіток"; кандзі означає "Шість рясно квітучих квіток"): Робін вирощує шість рук. Вперше була застосована, щоб утримати Пелла перш ніж використовувати хватку і звернути йому шию.

Twist

Twist

Twist (ツ イ ス ト Tsuisuto, з англ. буквально означає "Скрутити"): Робін скручуєсвою ціль. Вперше атака використана на одному із солдатів Енеля.

Clutch

Clutch

Clutch (ク ラ ッ チ Kuracchi, англ. буквально означає "Хватка"): Дві руки хапають супртивника за ноги, і ще дві кінцівки стримують опонентові руки і змушують впасти назад. Дві руки які тримають ворога за шию і дві за ноги тягнуть тіло вниз, через що спина противника ламається. Вперше атака застосовано проти Пелла.

Seis Fleur - Slap

Seis Fleur - Slap

Slap (ス ラ ッ プ Surappu, англ. буквально означає "Ляпас"): Шість рук, вирощених близько одна біля одної, на великій швидкості наносять противнику потужні ляпаси. Вперше використана проти Спандама. Виростивши руки на торсі, вона довела його обличчя до такого стану, що воно стало опухшим від виликої кількості ударів.

Ocho Fleur

Ocho Fleur

Ocho Fleur (八 輪 咲 き (オ ー チ ョ フ ル ー ル) Ōcho Furūru, іспанською та французькою буквально означає "Вісім Квіток"; кандзі означає "Вісім рясно квітучих квіток" "): Робін вирощує вісім рук. Вперше використана проти атаки Капоті, під час Роздачі Дейві.

Flip (フ リ ッ プ Furippu, англ. буквально означає "Перевернути"): Шість рук утримують тіло ворога, а дві притискають поперек до землі. Робін може так перекинути схоплену ціль, щоб вона впалп на голову. Вперше застосована на Капоті під час Роздачі Дейві.

Ocho Fleur - Clutch

Ocho Fleur - Clutch

Clutch (ク ラ ッ チ Kuracchi, англ. буквально означає "Хватка"): Працює так само, як і «Seis Fleur: Clutch», але в цій техніці Робін тримає супротивника так міцно, що той не може поворухнутися і протистояти атакі. Вперше використано на Усоппі в морському поїзді під час Арки Water 7. Було показано тільки сім рук, але швидше за все її просто не видно через плащ Согекінга і восьма рука тримала другу ногу.

Nueve Fleur - Twist

Nueve Fleur - Twist

Nueve Fleur (ヌ エ ベ フ ル ー ル Nuebe Furūru , іспанською та французькою. Буквально означає "Дев'ять Квіток"; кандзі означає "Дев'ять рясно квітучих квіток"): Робін вирощує дев'ять рук. Вперше використана проти флотських, щоб врятувати Дюваля і його людей.

Twist (ツ イ ス ト Tsuisuto, англ. буквально означає "Скрутити"): У цій техніці, використовується дев'ять рук. Робін створила дев'ять рук по три на трьох супротивників, після чого скрутила їх. Була використана, коли Робін допомагала врятувати людей Дюваля від флотських.

Once Fleur

Once Fleur

Once Fleur (十 一輪 咲 き (オ ン セ フ ル ー ル) Onse Furūru, іспанською та французькою буквально означає "Одинадцять Квіток"; кандзі означає "Одинадцять рясно квітучих квіток"): Робін вирощує одинадцять рук. Вперше використана проти зомбі-генералів.

Хана-Хана но Мі

Once Fleur: Slam

Slam (ス ラ ム, Suramu, англ. буквально, як дія, означає "Падати зі стуком" або ж "Грюкання"): Робін вирощує одинадцять рук на тілі супротивника, схопивши його кидає об підлогу. Вперше використана проти зомбі-генералів під час Арки Триллер Барку.
Doce Fleur

Doce Fleur

Doce Fleur (十二 輪 咲 き (ド ー セ フ ル ー ル, Dōse Furūru, іспанською та французькою буквально означає "Дванадцять квіток"; кандзі означає "Дванадцять рясно квітучих квіток"): Робін вирощує дванадцять рук. Була вперше застосована, як спроба стримати Дзігаро. Ця техніка також використовувалася Робін в п'ятому фільмі One Piece, щоб витягти Бу Конга з вершини скелі.

Doce Fleur - Clutch

Doce Fleur - Clutch

Clutch (ク ラ ッ チ Kuracchi, англ. буквально означає "Хватка"): По дві руки тримають ноги, по дві - руки і чотири - шию. Робін згинає противника, щоб зламати його спину, чого не було показано, а тільки вимовлено. Незважаючи на те, що використовуються дванадцять рук, прийом називається «Doce Fleur». Використано, щоб здолати Яму.

Dieciséis Fleur

Dieciséis Fleur

Dieciséis Fleur (十六 輪 咲 き (デ ィ エ シ セ イ ス フ ル ー ル, Dieshiseisu Furūru, іспанською та французькою. буквально означає "Шістнадцять квіток"; кандзі означає "Шістнадцять рясно квітучих квіток"): Робін вирощує шістнадцять рук. Використовувалася в Алабасті, щоб перешкодити охоронцям дістатися до палацу. Вона створила руки на воротах і заважала охоронцям їх відчинити.

Calendula

Calendula

Veinte Fleur (二十 輪 咲 き (ベ イ ン テ フ ル ー ル) Beinte Furūru, іспанською та французькою буквально означає "Двадцять квіток"; кандзі означає "Двадцять рясно квітучих квіток"): Робін вирощує двадцять рук. Використано вперше, щоб захистити руїни на скайп від атаки Ями. В аніме ця кількість рук було використано замість шести, щоб врятувати Усоппа від падіння.

Calendula (金盞花 (カ ン デ ュ ラ), Kandyura, англ. буквально означає "Календула"): Вирощуючи з власних рук по десять нових з кожної, Робін створює щось на подобу щита. Проте, ця техніка не дуже ефективна і мало захищає Робін, так як вона як і раніше відчуває біль від нападів. Вперше використовувалася для захисту стародавніх написів від Ями. Також вона використовувалася проти Морії, але на цей раз вона обертала усіма руками. А також використовувалася проти атаки «Brick Bat» Морії.

Veinte Fleur - Twist

Veinte Fleur - Twist

Twist (ツ イ ス ト Tsuisuto, англ. буквально означає "Скрутити"): Робін вирощує багато рук на противника і обертає ними на ньому. Точна кількість рук невідомо, але точно відомо не менше 23. Була використана проти зомбі, які вилізли із картин.

Treinta Fleur - Hang

Treinta Fleur

Treinta Fleur (三十 輪 咲 き (ト レ イ ン タ · フ ル ー ル) Toreinta Furūru, іспанською та французькою. буквально означає "Тридцять квіток"; кандзі означає "Тридцять рясно квітучих квіток"): Робін вирощує тридцять рук. Була застосована проти кількох флотських, які блокували їй шлях до гробниці Алабасти.
Treinta Fleur 3

Treinta Fleur

Treinta Fleur - Strangle

Treinta Fleur - Strangle

Strangle (ス ト ラ ン グ ル, Sutoranguru, з англ. буквально означає "Задушити"): Робін створює руки на шиї жертви і душить її. Вперше було застосовано на флотських.
Treinta Fleur - Hang 2

Treinta Fleur - Hang

Treinta Fleur - Clutch

Treinta Fleur - Clutch

Hang (ハ ン グ Hangu, з англ. буквально означає "Повісити"): Робін створює ліани з рук і ловить ціль в повітрі, після чого б'є її об стіну або що-небудь інше. Вперше була застосована проти Ями, відображаючи його атаку в польоті.

Clutch (ク ラ ッ チ Kuracchi, англ. буквально означає "Хватка"): Схожа на інші версії «Clutch», але з великою кількістю рук, щоб тримати повністю все тіло. Була застосована проти Аокідзі, щоб розламати його на частини (хоч це не дало потрібного результату, оскільки той все одно складається з льоду).

Ochenta Fleur Cuatro Manos - Hold

Ochenta Fleur: Cuatro Manos - Hold

Ochenta Fleur (八十 輪 咲 き (オ チ ェ ン タ フ ル ー ル, Ochenta Furūru, іспанською та французькою буквально означає "Вісімдесят квіток"; кандзі означає "Вісімдесят рясно квітучих квіток"): Робін вирощує вісімдесят рук. Вперше використано проти Морії.

Cuatro Manos - Clutch

Cuatro Manos - Clutch

Hold (ホ ー ル ド Hōrudo, англ. буквально означає "Стримувати"): Робін використовує «Cuatro Manos», щоб створити чотири величезні руки для боротьби з більшим супротивником, таким як Морія, і застосовує таку саму хватку, як і до противників нормального розміру.

Clutch (ク ラ ッ チ Kuracchi, англ. буквально означає "Хватка"): Аналогічно прийому «Cuatro Manos: Hold», де Робін утримує великого противника великими руками, після чого ламає йому шию.

Robin Smashes PX Head

Shock

Shock (シ ョ ッ ク, Shokku, англ. як атака буквально означає "Удар"): Робін створює чотири великі руки на плечах противника, зв'язує дві пари рук разом в кулак і б'є ними одночасно по голові супротивника. Була застосована проти Пацефіста, перш ніж він зміг атакувати лазерним променем в Намі.

Cien Fleur (百花 繚乱 (シ エ ン フ ル ー ル) Shien Furūru, іспанською та французькою буквально означає "Сотня Квіток"; кандзі означає "Безліч квіток, квітучих в достатку"): Робін створює сотню рук. Вперше застосована для техніки «Delphinium» проти Ями.

Delphinium

Delphinium

Delphinium (大 飛燕 草 (デ ル フ ィ ニ ウ ム) Derufiniumu, англ. Буквально означає "Дельфініум"): Робін створює дорогу з рук, по якій вона котить противника або союзника. Вперше застосована проти Ями, скидаючи його зі скелі. Слово "Дельфініум "- назва типу квітки.

Wing

Wing

Wing (ウ イ ン グ Uingu, англ. буквально означає "Крило"): Робін вирощує сто рук зі спини, формуючи з них два крила, які дозволяють їй триматися в повітрі до п'яти секунд, навіть з кимось в руках. Вперше була застосована з Френкі, коли Робін несла його після руйнування моста.

Spider Net

Spider Net

Spider Net (蜘蛛 の 華 (ス パ イ ダ ー ネ ッ ト) Supaidā Netto, англ. буквально означає "Павутинка"): Робін вирощує руки, з'єднуючи їх між собою, формуючи мережу, схожу на павукову. Вперше була застосована, щоб зловити Зоро, якого Орз штовхнув в повітря.

Big Tree, Clutch

Big Tree - Clutch

Big Tree (大樹 (ビ ッ グ ツ リ ー) Biggu Tsurī, англ. буквально означає "Велике Дерево"): Робін вирощує на одному місці безліч рук, що в підсумку нагадує величезне дерево. Вперше була застосована для утримання руки Орза. У Unlimited Cruise, Робін використовує цей прийом, щоб створити безліч рук неподалік від себе, дубасити всіх ворогів навколо себе на близькій відстані, використовуючи широкі розмашисті руху.

  • Clutch (ク ラ ッ チ Kuracchi, англ. буквально означає "Хватка"): У манзі Робін просто застосовує «Big Tree», не називаючи додаткових дій. В аніме ж цю сцену трохи розширили і додали прийому «Big Tree» дію «Clutch». По суті, це правильне доповнення, так як створивши лише "дерево з рук", потрібно ще щось і зробити, інакше дана атака нічим не нашкодить супротивнику.

  • Flip (フ リ プ Furipu, англ. буквально означає "Перевернути"): Схоже, ця техніка застосовувалася лише в аніме. Вперше була застосована на морських вартових (флотських), щоб розкидати їх, які бігли по сходах до евакуаційного судна.
  • Defense (デ ィ フ ェ ン ス Difensu, англ. буквально означає "Оборона"): Ця техніка була застосована лише в аніме, в додаткової сцені. Робін створює довгу мережу (сітку), що йде від палуби корабля і вгору до вітрила. Завдяки цьому, Робін блокує летючі ядра, через що вони не можуть нашкодити кораблю. Хоча Робін і повинна відчувати біль, нанесену створеним рукам, в цьому випадку цього чогось не сталося. До того ж, з незрозумілих причин, мережа зводила нанівець кінетичну силу летючих ядер, через що вони просто зупинялися і падали вниз. Через це, очевидно, ядра і не завдавали шкоди Робін.

Кінець Філлерної частини.

Атаки З Невідомою Кількістю Рук Редагувати

Salom Vine

Salom Vine

Slalom Vine (回 転 蔓 (ス ラ ロ ー ム バ イ ン) Surarōmu Bain, англ. буквально означає "Обертання виноградної лози"): Робін створює ланцюжок з невідомої кількості рук, обмотуючи нею кого-небудь, після чого швидко розкручує обмотану мету. Було застосовано в спільній техніці з Намі, Усоппом і Бруком проти Морії, де Бруком стріляли як з рогатки, а Робін надала Бруку крутний момент.

Dos Manos- Clutch

Dos Manos - Clutch

Dos Manos (二 本 樹 (ド ス · マ ー ノ ス) Dosu Mānosu, ісп. буквально означає "Дві Руки"; кандзі означає "Два Дерева"): Робін створює дві великі руки з невідомої кількості рук. Можна припустити, що використовується 40 рук, так як при застосування «Ochenta Fleur: Cuatro Manos» вирощується 4 великі руки з 80 рук. Відповідно, техніка має називатися «Cuarenta Fleur: Dos Manos». Вперше застосована у бої проти наїзників Летючих Риб.

Інші Частини Тіла Редагувати

Hana Hana no Mi feet

Робін вирощує ноги, щоб перенисти щось або когось

Окрім рук, Робін здатна вирощувати і інші частини тіла. Це дозволяє їй робити багато інших дій, таких як спостереження і підслуховування, вирощуючи очі і вуха, і порятунок товаришів або кого-небудь іншого або чогось-небудь іншого у разі небезпечної ситуації, вирощуючи на меті ноги, таким чином переміщаючи її в інше місце. Також Ода натякнув, що вона могла б виростити і свої груди.

Зазвичай вона вирощує інші частини тіла тільки тоді, коли не може застосовувати у цій ситуації руки.

Хана-Хана но Мі

Ojos Fleur

Ojos Fleur (目 抜 咲 き (オ ッ ホ ス フ ル ー ル) Ohhosu Furūru, англ. буквально означає "Очі Квітки"; кандзі означає "Рясно квітучий окунь"): Робін вирощує очі. Вперше була застосована, щоб допомогти знайти Усоппа, який пірнув у Хмарне море, виростивши очі на розтягнутій руці Луффі.

Pierna Fleur

Pierna Fleur

Pierna Fleur (脚 場 輪 咲 き (ピ エ ル ナ フ ル ー ル) Pieruna Furūru, англ. буквально означає "Квітка Ноги"; кандзі означає "Рясно квітучі ноги"): Робін вирощує стопи. Вперше була застосована в спільній атакі з Чоппером проти лікаря Хогбака, вирощуючи стопи з ніг Чоппера одну за одною, щоб підняти його на велику висоту.

Robi-Cho Suplex (ロ ビ ッ チ ョ ス ー プ レ ッ ク ス Robi Cho Sūpurekkusu): Комбінована техніка Робін і Чоппера, де Робін застосовує «Pierna Fleur», щоб підняти Чоппер на велику висоту, який в цей час тримає в захопленні противника, і після досягнення потрібної висоти, Робін перекидається зі "стійок" вниз, щоб вдарити супротивника головою об землю. Вперше була застосована в комбінації з «Pierna Fleur» проти Хогбака, проте не була завершена, оскільки була перервана Орзом.

Після таймскіпу Редагувати

Gigantisco Mano

Робін створює з великої кількості звичайних кінцівок гігантські

Після дворічного тренування (таймскіпу) Робін досягла нового рівня майстерності з використанням своїх здібностей, оскільки вона показала, що зможе одночасно вирощувати тисячу рук і водночас створювати і використовувати копію всього свого тіла в одязі, маючи появу одного між Луффі та Джінбеєм, коли вони билися на острові Риболюдей.

У час арки Триллер Барк Робін намагався створити гігантську кінцівку, але отримана рука, мало походила на власну кінцівку Робін. Після таймскіпу недолік була повністю усунений: створюючи з більш маленьких і більшої кількості кінцівок, величезні копії, які можуть сильно нашкодити противникам. Також, інколи, збільшується радіус використання плоду.

Вона також змінила назву своєї техніки Manos на Mano. Це було показано вперше, коли вона використовувала  «Gigantesco Mano», а пізніше показано в інших техніках.

Атаки Редагувати

Cien Fleur (百花 繚乱 (シ エ ン フ ル ー ル) Shien Furūru, англ. буквально означає "Сотня Квітів"; кандзі означає "Безліч Квіток, Квітучих В Достатку"): Робін вирощує сто рук. Було застосовано в техніці «Rindo» на кентавра з нижньою частиною тулуба жирафа.

  • Rindo (竜 胆 Rindō, що буквально означає "Тирлич"): Робін скручує верхню половину суперника. Вперше цю атаку було застосовано проти кентавра з нижньою половиною жирафа. "Тирлич" - це рослина, яка має кінцеві трубчасті квіти.

Посилання Редагувати

Квітка - стаття про квітку у Вікіпедії.

Дельфіній - стаття про рослину Дельфіній у Вікіпедії.

Тирлич - стаття про рослину Тирлич у Вікіпедії.