Юкі-Юкі но Мі - Диявольський плід типу Логія, який дозволяє своєму користувачеві створювати, контролювати та самому перетворюватися на сніг, який перетворює Моне на Снігову Жінку (雪女 Yuki-On'na?). «Юкі» з японської (雪) означає «сніг». Його з'їла Моне.

Сила та здібності[ред. | ред. код]

Моне неможливо нашкодити фізичними атаками

Юкі-Юкіно Мі дає своєму користувачеві можливість перетворювати себе на сніг, що дозволяє йому витримувати низькі температури, подібно спосібностям Хійо-Хійо но Мі. Проте, недивлячись на їхню подібність, Юкі-Юкі но Мі є слабшою версією Хійо-Хійо но Мі. Якщо Кудзан, використовуючи свої здібності, може одним дотиком повністю знешкодити свого ворога кригою, без шансів протидіяти йому (зазвичай), Моне потрібно знерухомити ворога, після чого протягом якогось часу контактувати з ним, щоб ввести у стан тілоохолодження.

Також можна сказати, що Юкі-Юкі но Мі дає користувачеві перетворюватися на "Сніжну Людину", завдяки чому все його тіло стає білосніжним, а температура тіла набагато менша ніж у інших людей. Це стало зрозуміло коли Луффі торкаючись тіла Моне сказав, що вона холодна як лід, через що Моне можна назвати "Сніжною Жінкою". Також, користувач має здатність покрити своє тіло або зуби крижаним слоєм, що дозволяє йому сильні удари по ворогам, відморожуючи частини їхнього плоті та відкусювати їх. Проте, якщо ворог встигне вхопити користувача або уклонитися від зубів, то фруктовик втрачає можливість відкусити шматок плоті з його тіла, але це не завадить користувачеві спіймати та охолодити тіло людини, поки вона зовсім не втратить сили та не впаде в "сніжну кому".

Оскільки даний плід є типом Логія, користувач отримує абсолютний імунітет до будь-яких фізичних атак, але не дивлячись на це, він залишається вразливим до теплових атак, які завдають тілу користувача сильний біль. Крім цього, користувач має стандартні слабкості, які дають Диявольські плоди.

Використання[ред. | ред. код]

Луффі схопила одна з атак Юкі-Юкі но Мі

Завдяки здібностям Логії, Моне має абсолютний імунітет до фізичних атак, пропускаючи їх скрізь себе. Також вона може контролювати плотність снігу, що дозволяє їй створювати плотні сніжні бар'єри. Дані бар'єри можуть бути надзвичайно міцними, що ускладнює задачу їхнього знищення, при цьому Моне може з легкістю проходити скрізь та в середину них. Вона також здатна послабити суперника, обійнявши його своїм холодним тілом, заставляючи його втратити свідомість. Через велику різницю температури тіла, противник впада в льодяну кому.

Моне обіймає Луффі

Окрім цього, Моне має можливість створювати сніжну заметіль, що дає їй можливість ставати невидимою для своїх противників та практично недосяжною для їхніх атак, за рахунок власної швидкості. Разом з цим, використовуючи цю силу, вона може за короткий час перетворити поле бою на свою користь, що надає широкі можливості при нанесенні непомітних атак.

Під час гніву, Моне перетворюється в Сніжну Жінку, після чого використовує свою швидкість та крижані зуби, відриває шматки плоті з тіла своєї жертви, що було показано на дозорних G-5.

Атаки[ред. | ред. код]

Цезарь захищений "Kamakura"

Kamakura (カ マ ク ラ Kamakura, буквально означає "Сніговий Будиночок"): Моне створює сніжний бар'єр навколо людини або об'єкта. Даний бар'єр досить міцний, щоб бути зруйнованим лише після атаки Луффі з використанням Хакі Озброєння. Прийом вперше був використаний для захисту Цезаря Клауна під час раптового нападу Луффі.

Слої снігу "Kamakura Jussoshi"

Kamakura Jussoshi (カ マ ク ラ 十 草紙 Kamakura Jussōshi, буквально означає "Сніговий Будиночок з десятьох шарів"): Моне створює бар'єр з десяти снігових шарів. Даний бар'єр набагато міцніше "Kamakura", оскільки даний прийом створює слойовий захист, який залишається незайманим, при руйнуванні одного шару. Вперше був використаний в бою проти Луффі, щоб виграти час для втечі Цезаря Клауна.

"Yuki Gaki"

Yuki Gaki (雪垣 Yuki Gaki?, буквально означає "Сніжний Завал"): Моне створює міцну стіну зі снігу. Вона може бути використана для блокування дверей, як вона зробила, щоб зупинити Намі, Робін і Чоппера, коли вони преслідували гігантських дітей. Проте, дана прешкода не здатна витримати сильних руйнуючих атак.

"Mannen Yuki"

Mannen Yuki (万年雪 Man'nen Yuki?, буквально означає "Вічнв Сніги"): Перетворившись на сніг, Моне оточує тіло свого противника, тим самим послаблюючи його. Поки противник не може рухатися, Моне перетворюється на монстра з довгими та гострими пазурями із бурульок, якими буде атакувати. При вдалій атакі, кров противника повністю замерзає, що дозволяє їй з легкістю відірвати з нього шматок плоті. Тим не менш, якщо жертві вдається схопити Моне, як це було під час поєдинку з Ташигі, вона втратиламожливість відірвати шматок її тіла, але це не стане для неї перешкодою, щоб продовжити пожирати його. Атака вперше була використана проти Намі та Чоппера, але зупинена Робін. Пізніше вона була використана проти дозорного G-5, позбавивши його плеча.

"Tabira Yuki"

Tabira Yuki (たびら雪 Tabira Yuki, буквально означаеє "Сніжний Меч"): Моне заморожує пір'я на своїх крилах, перетворюючи їх у загострені сніжні лезвія. Вони зручні під час поєдинку з мечниками.

"Hada Gatana"

Hada Gatana (肌刀 Hada Gatana, буквально означаеє "Кожана Катана"): Створив Tariba Yuki, Моне використовує свої крила для нападу на свого суперника, розмахуючи ними, подібно мечам.

"Yuki Rabi"

Yuki Rabi (雪 兎 (ゆ き ラ ビ) Yuki Rabi, буквально означає "Снігові Кролики"): Моне розгойдує своє крило, щоб створити численні тверді сніжки, у вигляді кроликів з вусами, вухами і червоними очима. Вперше атака була використана проти Тасшигі, вона скористалася Сору, тому наслідки атаки залишаються невідомі.

"Fubuki"

Fubuki (雪嵐 Fubuki, буквально означає "Заметіль"): Моне випускає зі свого рота сніг, який швидко оточує ворогів, створюючи навколо них заметіль. Дана атака була вперше використана в бою проти Ташигі.

Інше[ред. | ред. код]

  • Це перша, "канонічна" логія, якою володіє жіночий персонаж.
  • Цей Диявольський плід робить Моне схожою на Юкі-онну, духа у вигляді жінки, з японської міфології, яка приманює мандрівників у заметілі та заморожує їх до смерті.
  • Цейплід схожий на Хійо-Хійо но Мі тим, що вони обидва повязані з холодною темературою, льодом та снігом.